Telefilem Musnahkan Pelamin Anganku

Telefilem menarik,'Musnahkan Pelamin Anganku' mengisahkan tentang mikael yang merupakan seorang pereka fesyen terkenal mendapat tugasan unik untuk merancang perkahwinan bekas isterinya. Kalau korang nak tahu, pelakon musnahkan pelamin anganku ini dibintangi oleh pelakon hebat seperti Sharnaaz Ahmad dan Isyariana. Ia juga kali pertama ditayangkan pada Sabtu, 14 Mac jam 9 malam di Astro Citra.


Telefilem Musnahkan Pelamin Anganku


Sinopsis Musnahkan Pelamin Anganku


Sinopsis telefilem Musnahkan Pelamin Anganku adalah berkisar mengenai Mikael. Dia merupakan seorang pereka fesyen terkenal dan merupakan wedding planner yang digemari ramai. Satu hari dia mendapat tugasan untuk merancang perjalanan majlis perkahwinan bekas isterinya.

Mulalah idea Mikael untuk membalas dendam kepada bekas isterinya itu. Tetapi semakin dekat dengan sofia, makin dia mengerti kesilapannya sewaktu menjadi suami kepada sofia.

Dapatkah Mikael menyelesaikan perkahwinan bekas isterinya itu atau dia akan memusnahkan pelamin mantan isterinya? kalau nak tahu kenalah tonton telefilem ini sampai habis.


Info dan Pelakon


Tajuk Telefilem ini adalah MUSNAHKAN PELAMIN ANGANKU dan kali pertama ditayangkan adalah pada Sabtu, 14 Mac 2020, 9:00 malam. Ia juga diulang siarkan pada bulan september 2023 yang lalu di saluran yang sama iaitu di astro citra.


Telefilem Musnahkan Pelamin Anganku

Berikut merupakan barisan pelakon yang terlibat. Antaranya adalah 

  • Sharnaaz Ahmad

  • Isyariana

  • Riz Amin

  • Elya Miera

  • Meor Mohd

  • Shamira Haris

Review telefilem Musnahkan Pelamin Anganku

Mungkin ramai tak tahu ynag telefilem ini sudah lama ditayangkan di astro. Sambutan yang diterima oleh telefilem Musnahkan Pelamin Anganku ini sangat menggalakkan dan mendapat respon positif daripada mereka.

Gandingan pelakon lama sharnaaz ahmad dan pelakon baru Isyariana berjaya menghidupkan watak bekas suami isteri dengan sangat baik. Pada masa yang sama menjadikan jalan ceritanya lebih menarik untuk ditonton.

Bagaimanakah kesudahan cerita cinta mereka? jangan lupa untuk saksikan di saluran astro citra.

Previous Post Next Post