Sinopsis Telefilem Bisik Pada Allah

Hai korang, telefilem bisik pada Allah secara kasarnya berkisar mengenai seorang wanita yang mengambil tempat adiknya untuk berkahwin dengan penagih dadah. Barisan pelakon bisik pada Allah pula terdiri daripada pelakon Adibah Noor, Ziana Zain, Sofi Jikan, Rahim Razali, dan Fauziah Nawi. 


Telefilem ini kali pertama ditayangkan pada tahun 2017 yang lalu dan ditayangkan semula di saluran Astro citra pada Oktober 2023. Ia juga merupakan karya arahan Rashid Sibir yang juga merupakan pengarah terkenal di Malaysia.


Sinopsis Telefilem Bisik Pada Allah


Sinopsis Bisik Pada Allah.


Untuk sinopsis bisik pada Allah yang mengisahkan tentang seorang wanita yang telah banyak berkorban untuk keluarganya sebelum ini. Sehinggakan dia sanggup ganti tempat adiknya untuk berkahwin dengan penagih dadah.


Adakah pengorbanan dia ini dihargai atau hanya mengikut kebodohannya sahaja? kalau nak tahu kenalah tonton semula di saluran Astro citra ya.

Info dan Pelakon

Telefilem ini ditayangkan pada 1 Julai 2017 dan ditayangkan di saluran Astro Citra. Antara barisan pelakonnya adalah Adibah Noor, Ziana Zain, Sofi Jikan, Rahim Razali, Fauziah Nawi, Zaidi Omar,

Selamat menonton..

Post a Comment

Previous Post Next Post