Sinopsis Gadis Kampung Paling Popular

Hai korang, hari ini aku nak kongsikan tentang telefilem menarik, gadis kampung paling popular yang dilakonkan oleh Janna Nick, Azad Jasmin, Mak Wan Latah dan lain-lain. Sebenarnya telefilem ini akan diulang siarkan di slot cerekarama pada 21 Oktober 2023 ini dan kali pertama ditayangkan adalah pada 17 Disember 2016 yang lalu.


Sinopsis Gadis Kampung Paling Popular



Sinopsis cerekarama Gadis Kampung Paling Popular

telefilem ini mengisahkan tentang seorang gadis bernama Maya. Dia merupakan gadis kampung yang pemalu tetapi mempunyai suara yang sedap. Dia juga baru sahaja berhijrah ke bandar.

Di bandar, dia berkawan dengan safidah yang juga merupakan pekerja butik bapa saudaranya. Sejak tiulah dia mula mengubah penampilan ke arah lebih bandar berbanding dirinya di kampung. Nama samarannya di bandar adalah Lady wawa.

Ibunya di kampung pula mahu menyatukan Maya dengan seorang bisnesman tetapi maya tidak mahu dan menolaknya. 

Maya terus mengorak langkah menjadi bintang youtube tterkenal. Kemudian dia berkenalan dengan azad yang juga peminatnya dalam diam. Siapakah sebenarnya si azad ni? kenapa dia buat maya kecil hati?

akalau nak tahu, kenalah tonton cerekarama gadis kampung paling popular ni ya. 

Info dan Pelakon

Antara barisan pelakonn yang terlibat dalam cerita ini adalah Janna Nick, Azad Jasmin, Vicha Saywho, Mak Wan Latah, Acong Sweetchild, Daaim Jailani dan Firdaus Nadxaman. Ia juga merupakan karya Eyra Rahman.

Cerita ni memang lain daripada lain. Kalau korang terlepas tayangan sebelum ni, jangan lupa untuk tonton semula pada sabtu ni ya.

Post a Comment

Previous Post Next Post