Noryn Aziz Ubat Rindu Peminat Kepada Anita Sarawak

Persembahan minggu kedua yang mendapat tumpuan dari penonton adalah persembahan Noryn Aziz yang menyanyikan lagu Anita sarawak yang bertajuk " Akhirnya Kini Pasti ". Ramai Netizen mengatakan yang persembahan itu berjaya mengubat rindu mereka terhadap penyanyi lagenda pemilik lagu asal itu.


Noryn Aziz Ubat Rindu Peminat Kepada Anita Sarawak


Datuk Syafinaz juga memuji persembahan Noryn Aziz dengan mengattakan dia melihat satu perubahan yang drastik dalam persembahan noryn minggu ini. Tok Naz berkata ; “Saya suka this is different! Tapi perlu really alert dengan intonation, lagu ni banyak attack, kena follow dengan musician.

“Bukan senang nak buat sesuatu yang kita dapat dalam beberapa hari je. Good job. Kena work on technical issue, pentatonic skill,” ujarnya lagi

Persembahan Noryn Aziz berjaya mendapat keputusan markah 69.25% dan mendapat kedudukan keenam konsert allstar minggu 2 gegar vaganza. 

Kita tahu yang Noryn mempunyai suara yang lain daripada lain. kelebihannya memang tak boleh disangkal lagi dan sebab itulah ramai memuji persembahannya pada minggu ini.


Previous Post Next Post