Gegar Vaganza Rancangan No 1 Malaysia

Disebalik kegembiraan viewers mencanak naik, rupanya rancangan All Stars Gegar Vaganza kekal menjadi rancangan paling ramai penonton di Malaysia dengan 6.11 juta penonton.

Data ini dilaporkan oleh DTAM. selain itu, hashtag gegar vaganza juga menjadi trending pada setiap minggu menerusi laman media sosial X.


Gegar Vaganza Rancangan No 1 Malaysia



Komen-komen positif daaaripada penonton di sosial mediia juga memainkan peranan dalam peningkatan dan mengungguli carta setiap minggu.

Ramai memuji pembawaan Astro setiap minggu kerana menjadikan gegar vaganza sebagai rancangan hiburan berkonsepkan kekeluargaan.

Ia lebih nampak jelas pada minggu keempat apabila ramai artis lagenda yang power membuat persmbahan bersama-sama dengan para peserta.

Produksi Gegar vaganza juga mengucapkan terima kasih kepada para penonton yang setiasa menyokong rancangan ini.

Bagi yang tak tahu, rancangan ini ditayangkan pada setiap hari ahad jam 9 malam sejak bulan september yang lalu. masih berbaki 8 minggu lagi unttuk kitta tonton dan beri sokongan kepada semua peserta yang bertanding.

Siapakah akan menjadi juara di antara juara nanti?

--

setiap minggu pasti sahaja akan ada kejutan demi kejutan yang dilakukan dalam konsert mingguan gegar vaganza. Jadi tak hairanlah bagi peminat rancangan gegar vaganza sentiasa menanti-nanti kemunculan rancangan ini.

Walaupun sudah masuk musim ke 11 dan sudah ada ura-ura yang musim ini adalah musim terakhir rancangan ini. Kita harap ia terus ada untuk menghiburkan para penonton di rumah di hujung minggu ya.

Post a Comment

Previous Post Next Post