Telefilem I Heart You Cik Yah

Telefilem romantik, I Heart You Cik Yah mengisahkan pergaduhan sepasang rakan sekerja yang membawa mereka ke jinjang pelamin. Dibintangi oleh pelakon hebat seperti Kamal Adli dan Siti Saleha. Ia kali pertama ditayangkan adalah pada 22 September 2018 dan akan ditayangkan semula 15 Julai 2023 ini di saluran Astro Citra.

Astro akan ulang siarkan cerita romanttik i heart you cik yah ini pada tahun 2023 sekali lagi. Kali ini ia akan ditayngkan pada 22 Oktober 2023 ini. kalau korang nak ttahu siapa cik yah dan kesudahan cerita ni, kenalah tonton semula pada hujung minggu ini.


Telefilem I Heart You Cik Yah



Sinopsis I heart you cik yah


Telefilem ini mengisahkan tentang Zulkefli dan Badariah tidak sehaluan namun kerana ingin menyelamatkan kilang tempat mereka bekerja daripada ditutup oleh Qarina, mereka harus bekerjasama. Daripada benci timbul perasaan cinta.


Dapatkah mereka di satukan. sama-sama kita tonton ya.


Info dan pelakon.


Sebenarnya pengarah telefilem ini adalah ungku ismail Aziz dan di tayangkan di astro citra. pelakon i heart you cik yah adalah

  • Kamal Adli

  • Siti Saleha

  • Nasha Aziz

  • Fezrul Khan

  • Ikhram Ruzzaman

  • Tiz Zaqyah

Review

Sisebabkan telefilem i hear you cik yah ini sudah ditayangkan dulu. Jadi kami boleh tulis review mengenai carita ni. Jalan cerita dia sangat menarik dan banyak mengetengahkan elemen percintaan yang akhirnya membuatkan kita tersenyum sendiri.

Jadi bagi korang yang belum tengok tu, boleh tonton semula sabtu ini ya.


Previous Post Next Post