Senarai Peserta Gegar Vaganza Allstar 2023

Rancangan nyanyian, gegar vaganza allstar atau gegar vaganza 10 dijangkan akan mula ditayangkan tidak lama lagi. selalunya slot gv akan diambil selepas habisnya rancangan big stage. Jadinya kemungkinan akan bermula pada bulan 8 atau bulan 9 nanti.


Senarai Peserta Gegar Vaganza Allstar 2023


Sebenarnya, musim kali ini merupakan musim ke 10 Gegar vaganza. Ia merupakan musim yang sesuai untuk menghimpunkan bintang-bintang gegar vaganza yang lalu untuk bertanding sekali lagi.


Siapakah Peserta Gegar Vaganza Allstar 2023?


Update terkini, Astro telah sahkan GV All star 2023 akan bermula tidak lama lagi. 14 orang peserta terdiri daripada 10 juara gegar vaganza dan 4 lagi bekas bintang GV akan mewarnai musim baru nanti. 


berikut merupakan senarai juara gegar vaganza mengikut musim.

GV 1 - Ayai

GV 2 - Siti Nordiana

GV 3 - Azharina

GV 4 - Aishah

GV 5 - Noryn

GV 6 - Hardi Mirza dan Naqiu

GV 7- Cliff Umar

GV8 - Aliff Aziz

GV 9- Jaclyn Victor


4 orang peserta lagi akan diumumkan kemudian selepas selesai proses pengundian dari peminat yang akan berlangsung tidak lama lagi. Jadi jangan lepaskan peluang untuk mengundi bekas peserta gv dari musim pertama sehingga musim ke 9 tau.


Admin jangka ada beberapa nama akan dipilih peminat.

1. Tomok

2. Shila Amzah

3. Liza Hanim

4. Ezad Lazim


Tapi ia bergantung kepada undian peminat ya.

Untuk fans Gegar vaganza, jom join group fb >> https://www.facebook.com/groups/gegarvaganzafans << dah cecah 13 ribu fans gv dalam tu tau.


akhir sekali, Siapakah yang akan menjadi juara antara juara dalam  gegar vaganza allstar nanti? sama-sama kita nantikan. 

Previous Post Next Post