Filem Vik2ria Secret lakonan Ropie dan AR Badul

 Filem baru, Vik2ria Secret merupakan filem komedi yang mengisahkan tentang seorang gadis yang pergi ke sebuah kampung namun ada kejadian yang berlaku di sana. Dibintangi oleh pelakon utamanya iaitu Annie Ariffin, Ropie cecupak  dan A.R.. Badul. Filem ini sudah ditayangkan di pawagam pada 15 jun 2023 tau.


Filem Vik2ria Secret lakonan Ropie dan AR Badul



Sinopsis Vik2ria Secret

Menceritakan mengenai Viki (Annie Arifin) iaitu seorang anak yatim piatu yang pergi ke Kampung Honi dalam kegembiraan, namun berdepan perjalanan penuh dugaan.


Dia bertemu Ria (Keena Mentor) dan menjadi kawan karib sehingga membuka butik pakaian dalam wanita yang diberi nama 'Vik2ria Secret'. 


TOK KK, ketua kampung dan Cross Dresser sedang rancak mahu bertanding untuk wakil tempatan (YB) dan seteru mereka ialah Zamri. Peluang cerah muncul buat Zamri dengan kehadiran Viki dan pembukaan butik tersebut. 


Pelbagai kontroversi menyebabkan Tok KK bertindak tidak rasional dan menimbulkan kemarahan Viki yang kurang senang kenapa dia dan butiknya menjadi sasaran Tok KK, kononnya tindakan mereka mempunyai agenda yang merosakkan akhlak penduduk kampung.

---


Viki (anak yatim piatu) pergi ke Kampung Horni dalam kegembiraan tetapi perjalanannya penuh dugaan. Dia bertemua Ria dan menjadi kawan karib serta berjaya membuka Butik pakaian dalaman wanita yang diberi nama "Vik2Ria Secret".


Tok KK, seorang Ketua Kampung flamboyant dan Cross Dresser mahu bertanding sebagai wakil rakyat dan pesaingnya adalah Zamri. Peluang cerah Zamri timbul dengan kehadiran butik Vik2Ria Secret dengan menimbulkan kontroversi buat Tok KK. 


Info dan Pelakon


filem ini bergenre komedi dan merupakan idea asal AR Badul dan Annie Ariffin. Pengarah Vik2ria Secret adalah Ar badul dan skripnya ditulis oleh Rosnie Yat Aedil Mohd


antara pelakon yang terlibat adalah


  • Annie Arifin

  • Ropie Cecupak

  • A.R. Badul

  • Man Raja Lawak

  • Farez Adnan

  • Fiza Halim

  • Wan Gegau

  • Keena Mentor


Aku tengok preview filem ni pun aku dah tergelak. part yang ada Ropie tu memang selalu lawak dan penuh dengan gelak ketawa. jadi korang yang belum tonton Vik2ria Secret boleh lah tonton di pawagam ya.


Post a Comment

Previous Post Next Post