Sinopsis Telefilem Nyang

Telefilem Seram, NYANG akan ditayangkan semula pada 4 Jun ini di saluran Astro Citra. Dibintangi oleh pelakon hebat seperti Emma Maembong dan Putri Iesya. Kali pertama telefilem nyang ditayangkan pada 29 Oktober 2022 jam 10 malam hanya di Astro Citra HD saluran 108.

Telefilem nyang ini akan diulang siarkan pada 12 november 2023 ini di saluran astro citra juga tau. Kalau korang terlepas, boleh tonton semula ya. Aku boleh cakap, NYANG ini banyak seram dan menyeramkan.

Rugilah kalau korang tak tengok sampai habis cerita ni kan. Telefilem Nyang akan diulang siarkan pada 4 Februari 2024 ini tau. korang boleh tonton semula nanti tau!


Sinopsis Telefilem Nyang


Info dan Pelakon Telefilem Nyang

Pengarah: Reen Emran

Saluran Tayangan : Astro Citra slot Citra Exclusive

Produksi: Kl Motion Picture

Pelakon nyang: Emma Maembong, Putri Iesya, Ahnaf Bakar

Waktu Siaran: Sabtu, 29 Oktober 2022, 10:00 malam

Sinopsis Nyang

Telefilem Nyang mengisahkan tentang entiti paranormal yang mengambil alih tanggungjawab menjaga seorang bayi dari ibu bapanya yang tidak bertanggungjawab.


Sara terpaksa merebut kembali Murni dari suatu lembaga ghaib yang menjaga Murni sejak dari kecil. Nyang, tekad untuk mengambil alih Murni dari Sara setelah melihat Murni diabaikan oleh ibubapanya sendiri.


Jalan cerita telefilem Nyang ni sebenarnya banyak memberi perhatian kepada elemen misteri dan seram. Sebab itu jugalah ramai menyukai dan menyifatkan cerita nyang ni adalah sangat seram berbanding jalan cerita yang lain.


Selain itu, kekuatan dan kemampuan emosi pelakon telefilem nyang ni 

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post