Sinopsis Telefilem Heist Dil Adha

Telefilem raya,  Heist Dil Adha kali ini mengisahkan tentang seokor lembu baka wagyu yang dicuri oleh penjahat yang sangat bahaya. Dibintangi oleh pelakon hebat seperti Zizan Razak dan Issey untuk peneraju utama cerita ini. Apa pula kesudahan heist dil adha ni? adakah mereka berjaya mengalahkan penjahat itu atau tidak?


Sinopsis Telefilem Heist Dil Adha


Cerita sambungan heist dilfitri ini akan ditayangkan pada 29 Jun bersamaan hari raya aidil adha pada jam 10 pagi tau.

Sinopsis Heist Dil Adha

telefilem ini mengisahkan tentang Seekor lembu wagyu kacuk milik Mr Onitsuka Korokodai telah dicuri oleh Geng Naga Gearbox yang dikepalai oleh Jusoh Belut, kartel penyeludupan daging lembu terbesar di Semenanjung.

Geng Tiga Malam telah diberikan tugasan untuk mendapatkan kembali lembu tersebut. Namun misi kali ini ialah misi mustahil apabila Geng Tiga Malam terpaksa mempertaruhkan nyawa mereka di liga yang berbeza. 

Sebuah medan pertempuran yang tidak pernah dijejaki mereka. Konflik semakin memuncak dengan kehadiran seorang gadis bernama Bajilah.

Adakah misi kali ini berjaya atau salah seorang ahli Geng Tiga Malam bakal menjadi korban?

Info dan Pelakon

Telefilem Heistdiladha ini akan ditayangkan pada 29 Jun 2023 ini pada jam 10 pagi. skrip cerita ini ditulis oleh Azhar Jalil dan diarahkan oleh Zizan dan issey. Antara pelakon yang terlibat dalam cerita ini adalah

  • Zizan Razak

  • Issey Fazlisham

  • Shiqin Kamal

  • Hushairi Husain

  • Riena Amirah

  • Mathni Razak

Kalau dulu cerita masa hari raya aidilfitri tu pun dah best. apa pula dengan cerita aidiladha ni kan. mesti best. Penuh dengan komedi segar dan juga misi penting yang mereka lakukan. Jangan lupa untuk saksikan heist dil adha di astro ria nanti.


Post a Comment

Previous Post Next Post