TELEFILEM ASAM PEDAS CENDOL SEJOLI

TELEFILEM ASAM PEDAS CENDOL SEJOLI ini mengisahkan tentang percintaan sepasang kekasih yang dirahsiakan mereka akibat daripada masalah keluarga. Antara pelakon yang terlibat dalam cerita ni adalah Sharifah Sakinah, Arja Lee, Aleza Shadan dan Hafidzuddin Fazil.


TELEFILEM ASAM PEDAS CENDOL SEJOLI


Sebenarnya telefilem ini pernah ditayangkan pada 6 april 2019. Tetapi ia akan ditayangkan semula pada 13 Mei 2023 ini di saluran yang sama. bakal ditayangkan menerusi slot Citra Exclusive pada Sabtu jam 9 malam.


Sinopsis ASAM PEDAS CENDOL SEJOLI

Telefilem ini mengisahkan tentang khalil dan kinah. mereka ini merupakan pasangan sejoli yang sedang hangat bercinta. Namun mereka terpaksa merahsiakan percintaan mereka kerana keluarga mereka merupakan musuh dalam bisnes makanan.

Hasilnya mereka berusaha memperbaiki menu masakan mereka seterusnya menjadi lebih sedap dan lebih digemari ramai.

Dapatkah Khalil dan Kinah berkahwin?

Info dan Pelakon.

waktu tayangan asam pedas cendol sejoli ini adalah pada 13 mei 2023 ini jam 9 malam. Ia kali pertama di tayangkan pada hari sabru 6 april 2019 tau.

Ini juga merupakan karya Hadith Omar dan di siarkan di saluran astro citra HD. Berikut merupakan senarai pelakon dalam cerita ini.

  • Sharifah Sakinah
  • Arja Lee
  • Aleza Shadan
  • Hafidzuddin Fazil
  • Syarrizuan
  • PS Mansur

Reveiw

Disebabkan aku dah tengok cerita ni dulu, aku boleh kata cerita ini berlatar belakangkan dua buah keluarga yang berniaga makanan. Ibu dan bapa mereka saling bergaduh kerana berebut pelanggan. Namun si anak pula yang jatuh cinta sesama mereka.

Overall boleh dikatakan ia adalah cerita komedi yang penuh dengan gelak ketawa dan juga penuh dengan elemen kekeluargaan.

Kalau korang belum tengok lagi tu, boleh lah tengok di astro cira. Selamat menonton.


Previous Post Next Post