Biodata Farhan Shah Peserta Big Stage 2023

Biodata Farhan Shah Peserta Big Stage 2023 ini merupakan seorang penyanyi terkenal dari Singapura yang menyertai rancangan kesukaan ramai Big Stage. Wajahnya kacak dan berkarisma sudah pasti membuatkan ramai wanita diluar sana meminati jejaka ini.


Biodata Farhan Shah Peserta Big Stage 2023


Rakyat Malaysia memang kurang kenal dengan penyanyi berbakat Farhan Shah. Ditambah pula kehilangannya dalam industri di sana selama beberapa tahun membuatkan radarnya juga hilang.

Biodata Farhan Shah Peserta Big Stage 2023

Nama Penuh :

Asal : Singapura

Tarikh Lahir : 1991

Umur :  32 tahun 

Bagi korang yang nak update terkini dari farhan, korang boleh follow instagram farhan shah untuk kemaskini terkini daripada penyanyi ini ya.

Pendidikan

Farhan pernah hilang dari industri ketika dia mengambil keputusan untuk menyambung pelajarannya di Australia pada tahun 2015.  Hasilnya dia telah mendapat ijazah komunikasi dan pemasaran serta Sarjana Komunikasi pemasaran daripada Australia.

Sekarang ini dia merupakan Eksekutif perhubungan awam Singapura.

Karier

Antara Lagu popular farhan shah adalah Istimewa, Racun dan terjatuh Hati. Dia juga pernah memasuki rancangan Singapore Idol satu ketika dahulu.

Pernah merakamkan lagu bersama dengan penyanyi Indonesia pada 2019 yang mana lagu terbabit ditulis oleh Ifa Fachir yang terkenal dalam penghasilan lagu untuk penyanyi hebat seperti Raisa, BCL dan Maudy Ayunda.

Farhan juga telah menolak tawaran big stage beberapa kali sebelum ini dan kini dia muncul akhirnya.semoga berjaya buat penyanyi muda berbakat dari kota singa ini.


Previous Post Next Post