Abang Tinted & Handbag Ajaib

Abang Tinted & Handbag Ajaib dibintangi oleh pelakon Fikry Ibrahim dan Nad Zainal berjaya mencuit hati penonton dengan celoteh mereka. Telefilem ini kali pertama ditayangkan pada tahun 2019 dan akan diulang siarkan pada tahun 2023 ini.

Untuk kemaskini pasal cerita abang tinted ni, ia akan ditayangkan semula pada 21 Oktober 2023 ini di saluran astro citra juga. korang boleh layan jenaka abang tinted ni dengan handbag ajaib dia sekali lagi.

Abang Tinted & Handbag Ajaib


Sinopsis Abang Tinted & Handbag Ajaib

Telefilem ini mengisahkan tentang seorang lelaki yang kehilangan harta akibat ditipu oleh rakat niaganya. Namun dia di selamatkan oleh satu handbag ajaib yang sakti dan mampu menyelesaikan semua masalahnya.

Info dan Pelakon.

Cerita ini kali pertama ditayangkan pada 13 julai 2019 yang lalu dan akan disiarkan semula pada 13 Mei 2023 nanti. Pengarah Abang Tinted & Handbag Ajaib adalah hadith Omar dan dibintnagi oleh pelakon hebat seperti Fikry Ibrahim, Nad Zainal, PS Mansur, Awie Dean

Review

Disebabkan ia sudah ditayangkan dulu, aku nak kongsikan review sikit. Bagi yang suka jalan cerita ringan dan lawak, korang digalakkan untuk menonton telefilem ini. Sebabnya penuh dengan lawak dan chemistry kedua-dua pelakon cukup kuat sehinggakan tak teras perjalanan cerita ini.

Tengok- tengok dah habis dah. Korang nak tahu apa kesudahan cerita ni? jangan lupa tonton di astro citra tau.

Post a Comment

Previous Post Next Post