Telefilem Biar Biasa Biasa

Telefilem Raya, Biar Biasa Biasa ini mengisahkan tentang pegawai pemasaran yang bekerja di sebuah syarikat fesyen terkemuka dan salah seorang staffnya telah terlibat dalam menciplak rekaan syarikat lain. Dibarisi pelakon hebat seperti Siti Khadijah Halim, Adlin Aman Ramlie, Alicia Amin dan Chelsia Ng.


Telefilem Biar Biasa Biasa


Sinopsis Biar Biasa Biasa

elefielm ini mengisahkan seorang gadis bernama Sofia. Dia bekerja sebagai pegawai perhubungan awam dan pemasaran di sebuah syarikat fesyen terkenal. Dia juga sibuk dengan tugasnya itu.

Syarikat yang dibekerja itu bernama Aisha Aminuddin. Sofia ditugaskan untuk memasarkan koleksi raya syarikat berkenaan. Ditambah pula di perlu bekerja sama dengan Ketua pereka fesyen syarikat berkenaan bernama Mael Lambo.

Si MAEL ni pula buat perangai! 

Dia dituduh ciplak rekaan tudung daripada syarikat tudung yang baru naik. Makin serabut kepala si Sofia bila kena deal dengan masalah tersebut. Dapatkah di selesaikannya? 


INFO TELEFILEM BIAR BIASA BIASA

Cerita ini akan disiarkan pada 30 April 2023 bersamaan hari raya ke 9 pada jam 10 pagi.  Saluran Tayangannya pula adalah di saluran Astro.

Berikut merupakan senarai pelakon cerita biasa biasa ini.

  • Siti Khadijah Halim
  • Adlin Aman Ramlie
  • Alicia Amin
  • Chelsia Ng

Tak sabar nak tengok celoteh adlin aman ramli dalam cerita ni. hehehe.

Previous Post Next Post