Sinopsis Telefilem Perindu Senja

Telefilem Menarik, Perindu Senja ini mengisahkan seorang isteri yang sudah berusia 70 tahun yang masih menantikan suaminya pulang ditambah pula ketibaan Hari Raya yang semakin mendekat. Dibintangi oleh pelakon utamanya Normah Damanhuri dan Zaidi Omar yang mana telefilem ini akan disiarkan di slot cerekarama.


Sinopsis Telefilem Perindu Senja


Dapatkah Che Embun menerima kepulangan suaminya itu ? Mesti sedih punyalah jalan cerita telefilem ni kan. 

Sinopsis Perindu Senja

Cerekarama ini mengisahkan tentang Che Embun yang sudah menjangkau usia 70 tahun. Setiap hari dia menantikan kepulangan suaminya yang bernama bakar.

Hari Raya pula semakin dekat, Che Embun mahu masakkan rendang itik kegemaran suaminya itu. Dia sangat yakin jika suaminya terhidu bau masakan tersebut pasi dia akan pulang ke rumah.

Info dan pelakon.

Untuk yang belum tahum waktu tayangan untuk perindu senja ini adalah pada hari sabtu 1 April 2023 pada jam 10 malam. Ia merupakan karya pengarah terkenal Osman Ali dan skripnya ditulis oleh Naza Manas.

Berikut merupakan senarai pelakon yang terlibat dalam cerekarama ini. Normah Damanhuri, Zaidi Omar, Iman Suhana, Fazlina Ahmad Daud, Hilal Azman, Shah Kimin, Ammar Bahri dan Izwan Shahidan.

Selamat menonton!

Previous Post Next Post