Sinopsis Drama Jaga Aku Selamanya

Jaga Aku Selamanya ini mengisahkan tentang kehidupan seorang perempuan yang merupakan isteri kepada penagih dadah dan dia terpaksa menbesarkan 5 orang anaknya. Drama ini dibintangi pelakon utamanya adalah Nadiya Nisaa dan Johan Asari tau. 


Drama Jaga Aku Selamanya


Bagaimanakah sinopsis dan jalan cerita drama ini? apakah kesudahan dia? jom kita baca di bahagian bawah ini ya. Aku rasa drama ini penuh dengan emosi dan pasti akan membuatkan air mata anda mengalir.


Sinopsis Jaga Aku Selamanya

Drama ini mengisahkan tentang Maya yang berkahwin dengan seorang penagih dadah.  Dia di tinggalkan oleh suaminya yang menyebabkan dia terpaksa membesarkan anaknya sendiri. Maya mempunyai 5 orang anak.

Disebabkan itu, dia terpaksa membesarkan anaknya dalam keadaan serba kekurangan. Maya segera mencari kerja. Dia perlu bekerja di bandar dan menyebabkan kehidupan anak-anaknya seperti tiada penjaga.

Dapatkah Maya membesarkan anaknya dengan baik atau dia akan mengikut jejak suaminya menjadi penagih? sama-sama kita saksikan.

Info dan Pelakon

Drama ini mempunyai 13 episod ke semuanya dan mula ditayangkan sejak 15 Mac 2023. Ia mengambil slot Lestary yang bersiaran pada setiap hari rabu hingga sabtu jam 9 malam.

Cerita ini juga diarahkan oleh Rashidi Ishak & Wan Alauddin Wan Zainuddin . Berikut merupakan senarai pelakon dalam jaga aku selamanya ini antaranya adalah Nadiya Nisaa, Johan Asari, Baqir Jamalullail, Puteri Rafasya, Dzul Hadziq Zamri, Damia Qaissarah dan Yusayri Akma 

Tak sabar nak tahu kesudahan cerita ini. korang pun jangan lepaskan peluang untuk menonton tau!

Previous Post Next Post