Telefilem Derita Pia

Cerekarama Derita PIA akan ditayangkan semula pada 4 Februari nanti di saluran TV3. Cerita ini kali pertama ditayangkan pada hari raya tahun 2019 yang lalu. Ia ditayangkan semula pada 13 Januari 2024 pada hari sabtu di slot cerekarama juga tau. Telefilem menarik derita Pia ini merupakan karya hebat Azman Yahaya yang berjaya menawan hati penonton.


Telefilem Derita Pia


Sinopsis Derita Pia

cerekarama derita pia ini mengisahkan tentangQis kini sudah menjadi isteri kepada Zafran. Pia sebagai isteri pertama Zafran merestui perkahwinan mereka walaupun dia menderita selepas Budi meninggal dunia kerana didera oleh Mak Ngah. Berlaku pertengkaran antara Pia dan Zafran sehingga mereka terlibat dalam kemalangan.


INFO Derita Pia

Seperti yang admin dah share di atas, telefilem ini telah ditayangkan buat kali pertama pada 7 jun 2019 sempena hari raya aidilfitri tahun tersebut. 


Cerita ini di arahkan oleh Azman Yahya dan skripnya ditulis oleh Sofia J Rhyland. Antara pelakon yang terlibat adalah Zara Zya, Alif Satar, Azira Shafinaz, Naim Daniel dan pelakon serta pengarah hebat Sheila Rusly/


Review penting untuk penonton..

Secara keseluruhannya telefilem ini memang best dan menarik. Ia mengetengahkan unsur kekeluargaan yang hebat yang boleh jadi rujukan masyarakat yang menonton. 

Hasil tangan pengarah Azman Yahya memang tak boleh dinafikan. Ada jiwa dalam pembawaan watak dan juga jalan cerita cerekarama ini.

Akhir sekali ia membuka mata kita yang melihat dan menonton derita pia ini agar sentiasa menghargai orang sekeliling kita. Mungkin setiap saaat itu merupakan yang terakhir bagi kita semua.

Jangan lupa untuk tonton derita pia di saluran tv3 pada sabtu ini. Selamat menonton.


Post a Comment

Previous Post Next Post