Sinopsis Drama Kami Budak Band

Drama Kami Budak Band ini mengisahkan sekumpulan anak remaja yang meminati dunia musik tetapi dilarang dan di tentang oleh ahli keluarga mereka. Drama ini dilakonkan oleh Ezzrin Loy, Kucaimarz, Ariff Bahran dan Didi Astillah. Ia mula ditayangkan sejak minggu kedua bulan Febuari yang lalu.


Drama Kami Budak Band

Gabungan pelakon dan penyanyi dalam sebuah drama menjadi ia satu perkara lain dari yang lain. Aku sempat tengok sikit dan aku boleh katakan yang drama ini ada unsur musikal juga. ada nyanyian dna juga ada lakonanan. memang unik!

Sinopsis Kami Budak Band

Cerita ini mengisahkan tentang kehidupan anak muda yang meminati dunia musik dan memilih untuk bergerak sebagai sebuah kumpulan ataupun Band. Nina dan bapaknya peprgi serbu rumah budak-budak tersebut.

Bapaknya marahkan mereka kerana musik mereka nyanyikan itu memekakkan telingganya. Jadi mereka perlu segera berpindah ke kawasan lain. Ada sebuah jamming studio berdekaa menjadi tempat untuk mereka berlatih.

Apakah kesudahan anak-anak muda yang mempertahankan kami budak band ini? sama-sama kita saksikan di saluran tv3.

Info dan Pelakon

Drama ini mempunyai 13 episod keseluruhannya dan ditayangkan pada setiap hari rabu hingga sabtu jam 9 malam di TV3. cerita ini merupakan karya arahan helmi yusof . Berikut merupakan pelakon dan watak yang terlibat dalam cerita ini. kumpulan kami budak band terdiri daripada Qistina Khaled, Bella Dowanna, Putri Syahadah Nurjannah, Hasnul Rahmat, Cat Farish

  1. Ahmad Ezzrin Loy sebagai Aiman
  2. Kucaimarz sebagai Haqiem
  3. Didi Astillah sebagai Nina
  4. Qistina Khaled sebagai Rita

Memang sekarang ini banyak cerita pasal anak muda kan. pasti ramai yang suka dan mminat nak tengok cerita-cerita macam ini. jadi jangan lupa tengok di saluran TV3! Selamat menonton.


Previous Post Next Post