Sinopsis Drama Jika Masih Ada Rindu

 Drama Jika Masih Ada Rindu ini merupakan kisah percintaan diantara dua insan. Dilakonkan oleh Kamal Adli dan Siti Saleha. drama ini ditayangkan pada penghujung 2018 dan kini sedang hangat ditayangkan semula di saluran TV3. Cerita ni memang best dan menarik sebab ada pelakon hebat dalam cerita ini.


Sinopsis Drama Jika Masih Ada Rindu


Sinopsis Jika Masih Ada Rindu

Drama ni mengisahkan tentang Hisham. Dia kembali mencari cinta isterinya selepas dkemalangan walaupun dia sudah ceraikan wanita itu. Wahida dan hisham saling menyukai dan mencintai namun disebabkan dia sibuk dengan menjaga anaknya dan ibunya menjadikan hubungan mereka makin renggang. 

Disebabkan kesalahan itulah membuatkan hishm menjadi curang dan memukul wahida yang akhirnya membawa kepada perceraian mereka

Nasih malang menimpa hisham selapas dia melafazkan talak kepada isterinya itu. Dia mengalami kemalangan yang membuatkan dia hilang ingatan.

selepas sedar dari koma, ingatan hanya hanya ingat peristiwa yang berlaku 3 tahun dahulu. Waktu itu dia bahagia dengan wahida. Ibu kepada hisham minta wahida berlakon yang mereka masih suami isteri. tetapi wahida menolak kerana sudah hilang rasa sayang terhadap hisham. 

Apakah yang akan terjadi kepada Hisham jika mengetahui Wahida bukan lagi isterinya? Adakah Wahida akan kembali menerima Hisham jika masih ada rindu di dalam hatinya?

Info dan Pelakon

Drama ini mempunyai 15 episod keseluruhannya dan mula ditayangkan pada 19 Disember 2018 yang lalu di TV3. Kini dia ditayangkan semula tau. cumanya aku tak ingat waktu tayangan dia bila.

Ceria ini diarahkan oleh feroz kader dan skripnya ditulis oleh Shida Zali, Ema Shamsuri, Jay Ishak. Berikut merupakan senarai pelakon dan watak dalam drama jika masih Ada rindu ini.

  1. Siti Saleha sebagai Wahida
  2. Kamal Adli sebagai Hisham
  3. Wan Ellyas sebagai Johan
  4. Syafnida Shuhaimi sebagai Melissa
  5. Syamin Azlah sebagai Husna
  6. Fazlina Ahmad Daud sebagai Datin Embun
  7. Ezzaty Abdullah sebagai Suhaila
  8. Zarynn Min sebagai Laila
  9. Meor Mohd sebagai Edy
  10. Ku Zara Eryna sebagai Qistina
  11. Jasmine Ashraf sebagai Wardah
  12. Aznah Hamid sebagai Salmah
  13. Numan Salleh sebagai Pak Mat

Pasti ramai yang tak sabar nak tengok kesudahan cerita ini kan. jadi jangan lupa untuk tonton sehingga habis di saluran TV3!


Previous Post Next Post