Filem IMAGINUR

Cerita Imaginur merupakan filem tentang seorang lelaki yang menggunakan perkhidmatan untuk hipnosis dirinya sehinggakan ia menggangu kehidupan dia. Dibintangi oleh pelakon utamanya iaitu Beto Kusyairy dan diana danielle. Ia ditayangkan pada 23 FEB 2023 yang lalu dan masih ditayangkan di pawagam.


Beto kusyairy dalam imaginur

Ramai suka filem ini sebab ada pelakon kacak, si beto dalam imaginur ni kan. hehe

Sinopsis Imaginur

Filem ini mengisahkan tentang seorang lelaki bernama Zuhal. Dia berdepan dengan kejadian pelik selepas dia melakukan satu perkara. Dia nekad mencuba perkhidmatan hipnosis.

Kehidupannya semakin menjadi kacau bila mada depannya dan masa lepasnya sudah bercampur. Membuatkan dia bertambah penng.

tiba-tiba muncul pula seorang gadis misteri yang bernama NUR. Zuhal bertambah pening memikirkan sama ada gadis itu wujud di alam realiti atau hanya fantasi oleh mesin hipnosis tersebut.

INFO dan Pelakon

Filem ini bergenre fiksyen sains dan merupakan arahan Nik Amir Mustapha. Beliau juga bersama dengan Redza Minhhat menullis skrip untuk cerita ini. Antara pelakon yang terlibat adalah sepertu berikut;

  1. Beto Kusyairy, 
  2. Diana Danielle, 
  3. Afdlin Shauki, 
  4. Nadiya Nisaa, 
  5. Fatimah Abu Bakar, 
  6. Mior Hashim Manap, 
  7. Rahim Razali, 
  8. Takahara Suiko, 
  9. Anas Ridzuan


TREALER

Kami kongsikan sedutan filem imaginur ini untuk anda ya.


Setakat ini ramai yang memberi komen positif mengenai filem ini malah ramai juga mengajak untuk menonton filem menarik ini.. Jangan lupa tonton di pawagam rumah anda tau.

selamat menonton..

Previous Post Next Post