Telefilem Gadis KOL

Telefilem citra, Gadis KOL merupakan sebuah telefilem baru yang ditayangkan di Astro Citra pada 2 Januari 2023. Telefilem ini juga dibintangi pelakon hebat seperti  Fikry Ibrahim dan Shalma Ainaa.

Bagi yang tak tahu KOL adalah singkatan kepada Pemimpin Pendapat Utama, yang juga dikenali sebagai "pengaruh" di negara-negara Barat. 

Pemimpin pendapat utama ialah jurucakap, duta jenama atau pemimpin pemikiran. Mereka dilihat lebih penting dan relevan daripada media massa kerana mereka mampu berhubung dan berhubung dengan khalayak mereka.


Telefilem Gadis KOL


Sinopsis Gadis KOL

Telefilem ini mengisahkan seorang gadis bernama Piah. Dia mula terkenal selepas video memasaknya bersama dengan neneknya menjadi tular di sosial media. Kemudian Piah mendapat tawaran menjadi K.O.L di sebuah company di KL. 


sejak itu kehidupannya mula berubah. apakah yang berlaku kepada Piah? sama-sama kita saksikan.

Info DAN pelakon gadis KOL

Telefilem ini di siarakan pada hari Sabtu, 28 Januari 2023 pada jam 10 malam di Astro Citra. Ia merupakan arahan Dharma Nasution dan dibintangi ramai pelakon hebat seperti;

  • Fikry Ibrahim

  • Shalma Ainaa

  • Didie Alias

  • Luqman Hafidz

  • Raja Azura

Ramai peminat fikry ibrahim yang menantikan karya terbaru daripada beliau. mesti best dan selamat menonton.


Reviiew Gadis KOL.


Aku boleh katakan telefilem ini sangat best dan jalan cerita dia ada lawaknya juga. Gandingan dua pelakon hebat menjadikan jalan cerita dia tidak bosan.


Selain itu, barisan pelakon membuatkan keseluruhan cerita ini menarik dan yang paling penting sesuai untuk ditonton oleh segenap lapisan masyarakat.


Kalau korang belum tengok lagi, telefilem ini akan diulang siar pada 19 Ogos 2023 ini di saluran astro citra tau! selamat menonton.


Previous Post Next Post