Netizen Marah Tengok Nabil Ahmad Buat Kejutan Anniversary di Pentas GV.

Netizen Marah Tengok Nabil Ahmad Buat Kejutan Anniversery di Pentas GV. Kelmarin, di pentas gegar vaganza 9 kita dapat melihat pengacara terkenal, Nabil Ahmad yang juga mengacara rancangan GV9 mengajak isterinya iaitu Nazirah AYup ke atas pentas untuk sambut anniversary perkahwinan mereka yang ke 11.


Netizen Marah Tengok Nabil Ahmad Buat Kejutan Anniversary di Pentas GV.


Netizen Marah Tengok Nabil Ahmad Buat Kejutan Anniversery di Pentas GV.

Nabil juga memberi ucapan sweet dan romantik kepada isterinya pada malam ini yang berbunyi,

“Malam istimewa, selepas 11 tahun melayari perkahwinan bersama seorang wanita bernama Nazirah Ayup, hari ini saya nak ajak dia ke pentas. Tak sempat nak buat majlis anniversary, hari ni ramai penyanyi, kek pun ditaja.

“Bukankah hari ni anniversary terindah. Terima kasih sayang sebab sudi bertahan dan bersabar. Menjadi ibu kepada tiga orang anak bukan mudah. Saya nak minta semua yang menonton, doakan kebahagian kami,” kata Nabil.

“Jadikan saya seorang suami yang istiqamah. Kaburkan mata saya kepada wanita lain. Jadikan wanita ni terindah buat saya. Saya sayang awak sehingga tiba masa Allah pisahkan kita,” kata Nabil.

Nabil dan Zira berkahwin pada 30 September 2011 dan mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata perempuan iaitu Naira Mikayla, Leyla Medyna serta Mishall Imani.

Terdapat segelintir netizen yang tidak berpuas hati dengan tindakan Nabil itu dan ada yang mendakwa Nabil sudah buat rancangan itu macam dia punya.

Tidak jauh juga yang mengatakan Nabil tidak patut buat suprise ketika live macam tu kerana bukan semua orang suka dengan budaya dan cara sebegitu.

Namun, ia sudah berlaku, kita ucapkan tahniah kepada Nabil dan Zira atas kekalnya hubungan perkahwinan mereka sehingga ke hari ini. Buat netizen yang bitter tu, weeekkk!!

Post a Comment

Previous Post Next Post