NETIZEN MARAH, LESTI KEJORA MAAFKAN RIZKY BILLAR

NETIZEN MARAH, LESTI KEJORA MAAFKAN RIZKY BILLAR/ Lesti Kejora yang sebelum ini membuat laporan polis mengenai suaminya atas kesalahan keganasan rumah tangga. Hari ini dia menarik semula laporan tersebut dan memaafkan suaminya itu atas alasan anak mereka.


NETIZEN MARAH, LESTI KEJORA MAAFKAN RIZKY BILLAR


NETIZEN MARAH, LESTI KEJORA MAAFKAN RIZKY BILLAR

 Lesti berkata;

“Alasannya anak saya, sebab lagipun suami saya adalah bapa kepada anak saya,” kata Lesti pada sidang media di Polres Metro Jakarta Selatan, Jumaat (14/10).

“Alhamdulillah, dia juga sudah mengakui perbuatannya dan memohon maaf kepada saya dan keluarga terutama ayah,” sambungnya.


Salah satu bukti keganasan rumah tangga Rizky Billar terhadap Lesti ialah video membaling bola biliard. Kejadian membaling bola biliard ini berlaku pada 29 Oktober 2021 atau beberapa bulan selepas mereka berkahwin.


Lesti Kejora selamat melahirkan anak pertama daripada Rizky Billar pada 26 Disember 2021 dan ia hanya diumumkan kepada umum pada awal Januari 2022.


Kelahiran lebih awal iaitu pada usia kandungan 34 minggu. Sebelum ini, penghantaran Lesti Kejora diramalkan pada penghujung Januari atau awal Februari 2022.

Rizky Billar sebelum ini telah dinamakan sebagai suspek keganasan rumah tangga berdasarkan laporan Lesti Kejora. Dia juga ditahan pada Khamis (13/10) setelah disoal siasat oleh penyidik ​​Satreskrim Polis Metro Jakarta Selatan.

--

Netizen pelik dengan tindakan lesti kejora kerana selalunya tiada peluang kedua untuk lelaki atau suami yang panas baran dan kaki pukul. Pada masa yang sama, ramai mendoakan mereka kembali bahagia dan dapat meneruskan hidup seperti biasa.


Previous Post Next Post