Sinopsis Drama Tiada Maaf Buatmu

Drama baru tiada maaf buatmu ini dibintangi pasangan suami isteri Aiman Hakim Redza dan juga Zahirah Macwilson. Drama ini juga diadaptasi dari novel bertajuk Maaf, Saya Tak Sengaja yang ditulis oleh Akira Dorayaki.


Sinopsis Drama Tiada Maaf Buatmu


Sinopsis Tiada Maaf Buatmu

Drama ini mengisahkan tentang Aina yang melalui fasa sukar dalam kehidupannya. Dalam sekeliling aina, hidupnya telah musnah selepas mendapat musibah. Dia juga menjadi hilang ingatan selepas itu. 

Namun secara tidak sengaja, Iqbal muncul dalam hidupnya. Iqbal juga mula jatuh cinta pada Aina tanpa mengetahui bahawa Aina adalah mangsa dari sejarah hitamnya. Dapatkah mereka saling bermaaf maafan selepas itu?

atau sudah tidak ada maaf buat mu dari mereka? sama-sama kita nantikan.

Info Drama

Tiada maaf buatmu ini akan ditayangkan pada 28 september 2022 ini di slot megadrama. Ia akan ditayangkan pada setiap hari isnin hingga khamis jam 10 malam. Skrip drama ini ditulis oleh Azilah Wahab dan Intan Zarina Mohd Yasin

Manakalah drama ini diarahkan oleh Pengarah Idora Abdul Rahman. Dalam cerita ini pelakonAiman Hakim Ridza sebagai Faiz Iqbal, Zahirah Macwilson sebagai Aina Cempaka dan Hafreez Adam sebagai Mohsin.

Selain itu pelakon Sofia Dendroff sebagai Suzy, Josiah Hogan sebagai Rashid, Rabi Adawi sebagai Siti Hajar dan Wan Raja sebagai Burn/

Tambahan pula kita juga ada pelakon lain seperti Watie Sadali, Haleeda, Hilal Azman dan Jalaludin Hassan.

Tak sabar nak tengok gandingan zahirah dan aiman dalam cerita ni. Selamat menonton! 


Previous Post Next Post