Telefilem Kisah Hidupku

Telefilem Menarik sangat ini Kisah Hidupku merupakan sebuah karya yang ditayangkan sempena hari raya aidilfitri pada tahun 2020 yang lalu. Ia akan ditayangkan semula pada 3 september 2022 ini di saluran TV3.


Telefilem Kisah Hidupku


Telefilem Kisah Hidupku

Kisah hidupku ini merupakan cerita berkenaan dengan Ain yang berubah sikap menjadi lebih memberontak selepas ibu dan bapanya bercerai. Lebih mengecewakan ain apabila ibunya berkahwin dengan lelaki lain. 

Ain ada kawan rapat bernama farah dan farah ini akan terkenal dalam kalangan perlajar sekolahnya iitu. mungkin sebab farah kaya kot. 

Oleh kerana ibu ain tidak dapat berikan apa yang dia mahu, Ain mula bekerja sambilan dan menggunakan gajinya itu untuk membeli pakaian yang cantik-cantik. 

Rudy yang nampak perubahan pada Ain mula mencari jalan untuk mengambil kesempatan terhadap gadis tersebut. 

INFO MAKLUMAT KISAH HIDUPKU

Kali pertama telefilem ini ditayangkan adalah pada hari isnin 25 meri 2020 pada jam 10 pagi iaitu hari raya kedua tahun tersebut. Pengarah untuk telefilem ini adalh Dir Fitry dan skripnya ditulis oleh Aieesya Nur Adam

Antara barisan pelakon yang terlibat adalah Khayrisyah Kemal, Nadiya Nisaa, Fatimah Abu Bakar, Fizz Fairuz, Erynne Erynna, Safwan Nazri, Indah Emeerlda, Adriana DFKL dan Ameerul Asyraf.

Kalau korang terlepas ketika waktu tayangan haritu, korang boleh tonton semula pada 3 september 2022 jam 10 malam di tv3. selamat menonton.

Previous Post Next Post