TELEFILEM ARTIS LARI CULIK PENGANTIN LAH PULAK

TELEFILEM ARTIS LARI CULIK PENGANTIN LAH PULAK. Ini merupakan karya lakonan Syafiq Kyle dan Yuna Rahim tau. Ia ditayangkan pada 15 ogos 2020 dan akan diulang siar pada 11 september 2022 ini di saluran Astro Citra tau.


TELEFILEM ARTIS LARI CULIK PENGANTIN LAH PULAK


SINOPSIS TELEFILEM ARTIS LARI CULIK PENGANTIN LAH PULAK

Bagi yang tak tahu, telefilem ini mengisahkan tentang Jay Johan. Dia ni Jay terpaksa mengikut kehendak Fammy untuk menculik sepupunya Mira dari kena kahwin paksa! 

Malang untuk Jay Johan, rupanya Mira hater tegar beliau! Boleh ke Jay Johan selamatkan haternya tanpa rosakkan kerjaya sendiri? Kalau nak tahu, kenalah tonton telefilem menarik ini pada ahad ini ya! 

Kalau dah tengok tayangan pertama dulu, mesti korang dah tahu ending dia macam mana kan. hehe

INFO ARTIS LARI CULIK PENGANTIN LAH PULAK

  • WAKTU SIARAN : Sabtu, 15 Ogos 2020, 9:00 malam
  • SIARAN TV : Astro Citra & Citra HD
  • PENGARAH : Aidilfitri Mohamed Yunos
  • PRODUKSI : Tsar Asia Sdn Bhd
  • PELAKON : Syafiq Kyl, Yuna Rahim, Jasmin Hamid

Selamat menonton!


Previous Post Next Post