Sinopsis Telefilem Penumpang

Telefilem lakonan Rashidi Ishak, Penumpang ini turut disertai pelakon kontroversi iaitu puteri balqish yang akan mula ditayangkan pad 17 september ini. telefilem seram ini menjanjikan sesuatu yang anda mungkin tidak pernah lihat dalam siri telefilem melayu. Aku boleh katakan ini merupakan karya yang lain daripada lain yang wajib korang tengok. 


Sinopsis Telefilem Penumpang

Sinopsis Penumpang

sinopsis telefilem penumpang mengisahkan tentang Dr Azmi. Banyak kejadian aneh yang berlaku di rumah Dr Azmi sehinggakan dia menyangka yang dia ada masalah mental serta amnesia. 

Namun sangkaan dia meleset apabila melissa iaitu isterinya tuerut mengalami perkara aneh dan menjumpai rambut dalam tandas rumah mereka. Sejak itu, Dr azmi mula mengagak yang ada tetamu tak diundang turut sama tinggal dalam rumah mereka itu.

 Saksikan telefilem Penumpang lakonan Rashidi Ishak dan Puteri Balqish akan ditayangkan pada 17 September 2022 jam 10 malam di Astro Citra.

Info Telefilem

Cerita ini akan ditayangkan pada 17 september 2022 ini pada jam 10 malam di saluran Astro Citra. Ia merupakan karya arahan Harih al bakri dan dibintangi oleh pelakon seperti Rashidi Ishak, Puteri Balqis Ashiqin.

Pastikan anda tidak terlepas dari menonton telefilem menarik ini tau!

Untuk tahun 2023, telefilem ini akan ditayangkan semula pada 28 Oktober 2023 ini di saluran astro citra. jadi bagi anda yang terlepas tayangan pertama hari tu boleh lah tonton pada hujung minggu ini.

Review

Macam aku cakap di atas, jalan cerita telefilem penumpang ni memang lain daripada lain. Bayangkan korang tengah duduk dalam ruma seorang diri dan terasa macam ada yang duduk sama dengan korang. Ditambah pula peralatan dalam rumah itu turut di pakai oleh penumpang tersebut tau.

eee, seramnya. sebab itu aku kalau cadangkan telefilem memang telefilem tu best dan menarik. Ditambah pula pelakon legend kita Rashidi Ishak dan juga Aqish berjaya menyelami suasana sehinggakan kia pun terbawa-bawa sekali dalam cerita ni.

Aku bagi rating untuk penumpang ni 4/5 tau. tinggi tu. 

Penutup.

Akhir sekali nak tahu cerita itu mantap atau tidak, kitalah kena tengok dulu dan nilai. setakat baca review jer korang tak dapat menikmati karya hebat macam ni lagi. Jadi jangan lepaskan peluang untuk menonton siaran ulangan cerita ini di saluran astro citra hujung minggu nanti. Selamat menonton.



Previous Post Next Post