Sinopsis Drama Remang

Sebenarnya, drama remang ini dah pun mula ditayangkan mulai 1 ogos 2022 yang lalu dan dia dibintangi oleh pelakon hebat Emma Maembong dan juga Azrel ismail serta Syafie Naswip.


Sinopsis Drama Remang




Sinopsis Drama Remang

Bagi yang suka drama, aku boleh kata drama seram remang ini memang sesuai untuk ditonton oleh anda kerana jalan cerita dia yang santai dan menarik untuk ditonton seisi keluarga. 

Drama ini ditayangkan di saluran Tv3 dan mengambil slot malam seram yang ditayangkan pada setiap hari sini jam 11 malam.   Ia juga merupakan karya arahan Khairul Rizam Dato Abu Samah tau.

Pelakon: Syafie Naswip, Emma Maembong, Azrel Ismail, Shamielya Shamsul, Chacha Maembong, Airil Hafiz, Angeline Tan, Kent Tan, Aween Ismail, Adam Corrie, Iman Suhana, Fiza Halim, Shyrim Husni, Aryo, Syed Irfan, Aiman Badrul, Erul Samah

Sinopsis penuh drama remang ini mengisahkan tentang seorang DJ bernama Ejay. Dia bekerja di sebuah radio dan mengambil slot remang malam. Ketika mengendalikan slot itu ada satu kisah mengenaii jen dan danial. Diorang ini bermalam di sebuah rumah mewah tau.

Rumah mewah tu pula telah ditinggalkan lama. Jadi diorang pergi sana untuk sambut ulang tahun perkahwinan mereka. Apa jadi ketika mereka disana?

Kalau nak tahu, kenalh tonton drama ini di tv3. Selamat menonton.


Previous Post Next Post