Telefilem Di Pintu Syurga

Hai semua! Sabtu ini akan ditayangkan sebuah cerita di pintu syurga yang pernah ditayangkan pada tahun 2017 yang lalu dan yang paling menarik, pelakon utamanya adalah Janna nick dan juga redza rosli tau.

Tapi untuk tahun 2022, ini ia akan ditayangkan pada hari ahad 10 Julai 2022 dan sinopsis telefilem di pintu syurga ini mengisahkan tentang seorang wanita yang dipaksa kawin dengan jejaka bukan pilihannya.


Telefilem Di Pintu Syurga


Sinopsis Telefilem Di Pintu Syurga

Kisahnya bermula apabila seorang gadis bernama Jannah yang dipaksa dan diminta untuk berkahwin dengan Faris. Dia berkahwin pun atas dasar permintaan ibu dan bapanya sahaja.

Faris seorang guru seni khat. Satu kejadian yang berlaku menyebabkan Jannah kemalangan dan menghidap penyakit amnesia. Jannah tidak tahu yang sebelum ini dia membenci lelaki bernama faris tersebut.

Namun kerana lupa ingat, Jannah mula jatuh cinta dengan faris dan menyayanginya. Tapi bahagia mereka tidak kekal lama selepas jannah mula mendapatkan ingatannya semula.

Info telefilem

Di pintu syurga kali pertama ditayangkan adalah pada 21 januari 2017 di slot cerekarama. Ia merupakan karya pengarah nizam zakaria dan diterbitkan oleh country universal sdn bhd. Skrip drama ini ditulis oleh sofia j rhyland.

Anatara pelakon yang terlibat adalah

Tak sabar nak tengok semula dan nak tahu kesudahan cerita d pintu syurga ni kan. selamat menonton.

Previous Post Next Post