Sinopsis Cerekarama Peninggalan Arwah

Sebenarnya cerita peninggalan arwah ini telah ditayangkan pada tahun 2020 yang lalu tetapi akan ditayangkan semula pada tahin 2022 di TV3.

Sinopsis Cerekarama Peninggalan Arwah ini mengisahkan tentang seorang suami yang mewarisi harta dan kekayaan arwah isterinya.Antara pelakon utama dalam cerita ini adalah arash mohd dan fazlina ahmad daud.  

Sinopsis Cerekarama Peninggalan Arwah




Sinopsis Cerekarama Peninggalan Arwah

Azrul seorang yang kaya, namun kekayaannya itu bukanlah dari usahanya sebaliknya ia ada hasil peninggalan arwah isterinya. Aztrul terbuai dengan kekayaan sehingga dia mengabaikan anak-anaknya iaitu si fatihah dan faris.

Azrul pula berkahwin lain dengan Liyana. Anak-anaknya pula tinggal bersama neneknya di kampung.

Isteri Azrul yang meninggal dunia itu bernama Farah. semasa hayatnya dia sangat mempercayai suaminya itu dan telah meletakkan harnya atas nama azrul. Dia fikir anaknya masih kecil dan tak mampu urus kewangan dan harta tersebut.

Tapi Azrul pula jadi sebaliknya. Apa yang terjadi dekat harta farah dan anak-anaknya itu?

Maklumat cerekarama

Peninggalan arwah ini pernah ditayangkan pada 15 februari 2020 dan ditayangkan buat kali kedua pada 16 julai 2022 ini. Ia akan mengambil slot cerekarama dan ini merupakan karya along kamaludin.

Antara barisan pelakon yang terlibat adalah seperti Arash Mohd, Fazlina Ahmad Daud, Qistina Raisah, Syed Ali Murtadha, Syed Irfan, Azzahra Ahmad, Ku Fridah, Aleza Shadan, Izzue Islam dan Nafiez Zaidi


Previous Post Next Post