Cerekarama Nur 3 Pagi

TAKSABAR! Nak tengok NUR 3 PAGI ni yang dibitangi pelakon utama seperi Syafiq kyle dan Azira Syafinaz serta ia merupakan karya arahan heykal hanifah tau.


Cerekarama Nur 3 Pagi


Cerekarama Nur 3 Pagi

slot cerita ini mengisahkan tentang Nur jannah yang pulang ke kampung bersama dengan ibu bapanya selepas sekian lama tinggal di KL. Di kampung, Jannah berkenalan dengan Fariz yang akhirnya membawa ke pertunangan mereka.

Nak dijadikan cerita, Jannah ni sering bangun dan terjaga pada jam 3 pagi. Fariz pula menasihatkan dia untuk selawat dan membuat solat tahajud.

Selepas itu, Fariz pula kemalangan dan Nur Jannah masih terjaga pada jam 3 pagi. Hal ini turut dikongsi oleh Jannah dalam blog nya. Abdul hayy membaca kisah jannah tersebut dan mula mencari jannah.

Rupanya Abdul Hayy ini adalah ayah kandung jannah. Dia bagi tahu yang Fariz merupakan saudara susuan kepada Jannah. Dapatkah Jannah menerima ketentuan takdir tersebut? 

Info NUR 3 PAGI

Cerekarama ini akan ditayangkan pada 30 julai 2022 ini di saluran TV 3 untuk slot cerekarama. Macam aku dah bagi tahu, cerita ini diarahkan oleh heykal hanifah dan skripnya ditulis oleh mama bella.

Antara pelakon yang terlibat dalam karya ini adlah seperti beriku;

  • Syafiq Kyle

  • Azira Shafinaz

  • Abdul Rashid Jaafar

  • Rahim Jailani

  • Kamal Sumbu

Cerekarama ini pernah ditayangkan pada tahun 2017 dan mendapat feedback yang positif dari penonton. Ia juga dikatakan sangat sedih dan meruntun jiwa para penonton.

Untuk yang tak tengok lagi, Selamat menonton.


Previous Post Next Post