"

Kali ni, kita nak cerita pasal filem saka nan sepi yang dibintangi oleh pelakon syafiq kyle dan Mimi Lana. Selain itu, kita juga ada pelakon Sherry Al Hadad dan Namron tau!

Filem ini pernah ditayangkan pada 10 disember 2020 di saluran astro first tau. mungkin ada diantara korang yang dah layan cerita ni, tapi tak pa korang boleh layan balik di Astro citra pula nanti.


Sinopsis Filem Saka Nan Sepi


Sinopsis Filem Saka Nan Sepi

Filem ini mengisahkan tentang keluarga encik othman. Satu hari dia berkelah bersama dengan keluarganya di sebuah hutan. 

Nak dijadikan cerita, tiba-tiba rozi anaknya telah di rasuk.

Jadi tak tahu nak buat macam mana, dia terus bawah jumpa bomoh bernama tok kasim. Rupanya Saka yang merasuk Rozi tu tertarik dengan  Rozi dan dia pilih untuk tinggal bersama dengan mereka.

Sejak itu, mereka dapat melihat saka tersebut. Pada mulanya mereka takut tetapi makin lama diorang nampak saka tersebut ada sisi baik dia. 

Jadi diorang tak kisah untuk tinggal dengan saka tersebut. 

Lama kelamaan, Tok Kassim muncul kembali untuk merampas kembali saka tersebut. Dapatkah dia melakukan sedemikian? Sama-sama kita nantikan.

Info Penuh

Filem Saka Nan Sepi ini di arahkan oleh Azri Azman dan Razaisuam Rashid. Antara pelakon yang terlibat adalah Syafiq Kyle, Mimi Lana, Sherry Al Hadad, Namron, Ayie Hushairi Husain dan Han Zalini.

Selamat menonton!


Previous Post Next Post