Sinopsis Drama Histeria The Series (2022)

Jom aku kongsikan Sinopsis Drama Histeria The Series yang akan mula ditayangkan pada 6 jun 2022 di saluran astro citra tau. cerita seram pulak tu!

Drama yang diadaptasi dari filem histeria ini dibintangi pelakon seperti Liyana Jasmay sebagai peneraju utama. Lakonannya turut di bantu oleh Mia Sara, Sharifah Aryana, Amelia Christie dan Serra Kamal, Namron, Tony Eusoff, Ziana Zain, Ziha Salleh, Fimie Don, Mathni Razak dan Dr. Rosdeen Suboh.

Sinopsis Drama Histeria The Series (2022)


Dalam edisi filem pula, ia dibintangi oleh pelakon Liyana Jasymay, Scha Al-Yahya, Yana Samsudin, Ady Putra dan diarahkan oleh pemenang Best Asean Feature Award di Bangkok International Film, James Lee. 

Sinopsis Drama Histeria The Series (2022)

Drama histeria the series ini menceritakan tentang kumpulan pelajar reamaja di sebuah sekolah. Satu ketika mereka mula diganggu oleh perkara misteri dan akhirnya mereka di bawa ke sebuah kes pembunuhan yang berlaku 10 tahun yang lalu.

Sekolah mereka menjadi lokasi kes tersebut berlaku. Sejak itu, banyak perkara seram berlaku di sana. Dapatkah mereka mencari jalan keluar dari misteri tersebut?

Info Drama

Histeria the series ini akan mula ditayangkan pada 6 jun 2022 dan hanya mempunyai 8 episod keseluruhannya.

Ia diarahkan oleh James lee untuk produksi infinitus gold sdn bhd. Antara pelakon yang terlibat adalah

Mia Sara, Amelia Christie, Serra Kamal, Sharifah Aryana, Liyana Jasmay, Namron, Ziha Salleh, Ziana Zain, Farah Ahmad, Tony Eusoff, Rawaida Jimi, Mathni Razak, Rosdeen Suboh, Fimie Don, Riesha Aslan, Rawaida Jimi, Tisya Ong, Alvy Joanna, Aznie Azmi.

Ia akan ditayangkan pada jam 9 malam tau!

Selamat menonton!

Previous Post Next Post