Cerekarama Matahari Tak Bercahaya (TV3)

Tak Sabar, Cerekarama baru bertajuk Matahari Tak Bercahaya ini menceritakan tentang pesakit HIV yang dibenci masyarakat dan keluarganya sendiri. Cerita ini akan ditayangkan di TV3 pada 11 Jun 2022 yang dibintangi pelakon hebat Nad Zainal dan Fattah Amin


Cerekarama Matahari Tak Bercahaya (TV3)


Sinopsis Matahari Tak Bercahaya

Mastura merupakan seorang gadis dan juga isteri kepada Shazan. Dia bekerja sebagai penjaga taska dan jug bidang dia adalah menjaga anak-anak di sana.

Pasangan ini hidup bahagia di kampung dan mereka sangat gembira dapat tinggal di sana dengan layanan baik orang sekeliling.

Tragedi berlaku apabila Mastura pergi ke Hospital dan berlaku satu kejadian yang menyebabkan dia dijangkiti HIV.

Maka bermulalah episod duka hidup mereka dari disayangi kepada dibenci. Dapatkah Mastura hidup dan meneruskan hidupnya dengan elok atau sebaliknya?

Info cerekarama

Matahari Tak Bercahaya ini ditayangkan pada 11 jun 2022 di saluran tv3. ia merupaka cerita asal mira mustafa dan skripnya ditulis oleh Maizura Ederis & Marr Mohamad.

Telefilem menarik ini diarahkan oleh Uchee Fukada. Antara pelakon yang telribat adalah Nad Zainal, Fattah Amin, Noorkhiriah, Lydiawati, Hafreez Adam, Esma Daniel, Aidit Noh, Mimi Ernida dan Irfan Zaini

Selamat menonton.

Previous Post Next Post