Biodata Siti Khadijah Halim, Pelakon Drama Ash dan Aish

Biodata Siti Khadijah Halim ini menceritakan tentang profil dan latar belakang pelakon baru yang sedang meningkat naik ini dan menjadi buah mulut peminat drama tempatan.

Nama siti khadijah mukin jarang orang kenal tapi kontroversi yang melibatkan pelakon zul arriffin baru-baru ini sedikit sebanyak mengaitkan dirinya walaupun sebenarnya dia tidak terlibat dalam adegan tersebut. 

Khadijah akan muncul dalam slot megadrama astro ria dalam drama ash dan aish dan digandingkan dengan pelakon Meerqeen. pasti ramai yang tak sabar nak tengok drama tu kan. Selain itu, khadijah juga akan muncul dalam slot samarinda tv3 dengan drama dia yang ku cinta bersama dengan perlakon hebat lain seperti sharnaaz ahmad, luqman hafidz dan jug syerinie myra.  berikut merupakan biodata siti khadijah utuk bacaan anda.

Biodata Siti Khadijah Halim, Pelakon Drama Ash dan Aish


Biodata Siti Khadijah Halim 

Nama Penuh : Siti Khadijah binti Abdul Halim tapi dia hanya menggunakan nama artisnya sebagai Siti Khadijah Halim.

Selain itu dalam biodata siti khadijah halim ini juga kami kongsikan mengenai asal dan juga usia dia yang terkini tau.

Kini dia berusia 25 tahun (2022) dan dia dilahirkan di kuala lumpur serta mempunyai 4 orang adik beradik tau. Sebelum ini khadijah mendapat pendidikan di Uitm Lendu Melaka dan lepas tamat pengajian, dia terus menjadi pelakon. 

Pernah dinobatkan sebagai Gadis Panca NR 2017 dan karier seninya pula diuruskan oleh syarikat Aaida.

Instagram : @siti khadijah

PENUTUP Biodata siti khadijah halim!

Kita doakan rezeki khadijah dalam dunia seni semakin melimpah dan bakatnya diiktiraf oleh rakyat malaysia yang juga penonton tegar drama-drama melayu. 

Bukan mudah nak kekal dalam industri seni kita ni tau! semoga berjaya!


Previous Post Next Post