Sinopsis Filem 7ujuh (2018)

Sinopsis Filem 7ujuh (2018) ini mengisahkan tentang kisah seram pelajar universiti yang meraikan hari terakhir mereka di sebuah banglo milik teman mereka.

Filem yang dibintangi pelakon utama Johan As'ari, dan critsina suzane ini telah ditayangkan pada 8 November 2018 yang lalu. Kini ia akan ditayangkan semula di saluran Astro Citra pada tahun 2022.


Sinopsis Filem 7ujuh (2018)


Sinopsis Filem 7ujuh (2018)

Filem ini mengisahkan 7 orang pelajar sebuah kolej yang meraikan hari terakhir mereka di sebuah rumah peranginan milik salah seorang daripada mereka.

Kegembiraan bertukar trajedi apabila mereka berpesta arah dan dadah sehingga mereka merogol Suri anak tok batin yang menjaga rumah berkenaan.

Suri kemudian membunuh diri tetapi sebelum dia bunuh diri, dia telah bersumpah untuk menggangu mereka yang melakukan perkara berkenaan.

Sejak itu, 7 dari mereka sering di ganggu hantu dan yang paling seram adalah mereka tidak dapat lari dari rumah berkenaan.

Sehinggalah seorang demi seorang daripada mereka mati.

Info Filem

7ujuh atau tujuh ini di arahkan oleh Raja Mukhriz dan diterbitkan oleh Primeworkds studios. Antara pelakon lain yang terlibat adalah Marsha Milan, Aeril Zafrel, Pekin Ibrahim dan Siti Saleha.

Selain itu kita juga ada pelakon Riz Amin, Deedee Nash, Hanafi Su, Dee Dee Nash dan Faizal Hussein.

Selamat menonton!


Previous Post Next Post