"

EPISOD AKHIR DRAMA JANGAN MENANGIS CINTA. Ramai juga yang follow drama lakonan remy ishak dan juga Amyra Rosli ni kan. Drama yang mengisahkan tentang pengorbanan seorang isteri yang ditinggalkan suaminya ini sangat menyedihkan. 

EPISOD AKHIR DRAMA JANGAN MENANGIS CINTA


EPISOD AKHIR DRAMA JANGAN MENANGIS CINTA

Aku tahu ramai yang geram dengan Zafran masa tengah episod klimaks tu kan. Mana tak nya sanggup dia kehilangan isteri dia. Riyana sangat bencikan suaminya itu ditambah pula kehadirannya dalam keluarga suaminya menambah kebencian emak meretuanya kepada dirinya.

Namun selepas pelbagai ujian, Riyana mula jatuh hati dengan Zafran. Begitu juga dengan Zafran yang sudah boleh menerimma riyana sebagai isterinya.


Namun, itu hanya seketika. dugaan lain pula muncul. Anak dilahirkan pula tidak cukup sifat. Tanpa kaki sebelah. Riyana redha, namun Zafran tidak boleh menerima hakikat tersebut.

Habis anak yang baru lahir di hinanya di benci oleh bapa kandungnya sendiri sehinggakan zafran tidak mahu memegangnya.

Riyana sedih melihat perangai suaminya itu. Dia nekad untuk pertahankan anaknya itu walau apa jua yang terjadi.

Dapatkah Riyana dan Zafran kembali menemui cinta sejati mereka? sama-sama kita nantikan episod akhir malam ini tau!

Korang yang nak tonton tu, boleh tonton terus direct dekat astro ria tau!

Aku tak sabar nak tunggu malam ni. hehe

Previous Post Next Post