Telefilem Tiga Dara Pinggiran

Telefilem Tiga Dara Pinggiran. Malam ini akan ditayangkan telefilem menarik ini. Ia akan dibintangi oleh pelakon utamanya iaitu amyza aznan, Noorkhiriah dan Sharifah Shahora. telefilem ini mengisahkan tentang kehidupan mewah 3 orang anak dara tua yang kaya raya.


Telefilem Tiga Dara Pinggiran



Sinopsis Tiga Dara Pinggiran

Sinopsis telefilem ini pula menceritakan kehidupan 3 anak dara tua yang mempunyai harta yang banyak. Namun kebahagian dan kekayaan mereka diragut apabila covid 19 melanda dunia.

Syarikat mereka muflis dan memaksa mereka hidup bersusah payah. Mereka bertiga meluahkan rasa yang terbuku dalam hati masing-masing.

Review Ringkas

Aku tulis review 3 atau tiga dara pinggiran ni bagi aku satu cerita yang menarik dan best. Tak terlalu berat dan bersifat family friendly. Tidak terlalu dewasa yang menyukarkan orang muda tengok dan tidak terlalu muda yang meyukarkan orang lama untuk tengok.

Berkisar mengenai persahabatan yang diuji kerana harta membuatkan kita berfikir sama ada kita juga akan lakukan perkara yang sama ketika di uji seperti ini jika diuji seperti ini. Selebihnya banyak pengajaran yang boleh kita dapat dari cerita ini ya.

Info telefilem

Bagi yang tak tahu, cerita ini akan ditayangkan pada 24 april 2022 pada jam 10 malam.

Ia akan mengambil slot cereka ahad dan ini merupakan karya Amor Rizan untuk Padi Pictures produksi.

Antara pelakon yang terlibat adalah pelakon Amyza Aznan, Noorkhiriah, Sharifah Shahora, Zizan Nin, Husna Mustaffa, Hariz Hamdan, Fimie Don dan Kamal Bakar.


Previous Post Next Post