Ini Punca Will Smith Tampar Chris Rock Di Atas Pentas OSCARS 2022

Ini Punca Will Smith Tampar Chris Rock Di Atas Pentas OSCARS 2022. Chris Rock muncul di atas pentas untuk menyampaikan Oscar untuk ciri dokumentari dan membuat jenaka tentang Jada-Pinkett Smith (Isteri Will Smith) berada di G.I. Jane kerana kepala botaknya yang dicukur.


Ini Punca Will Smith Tampar Chris Rock Di Atas Pentas OSCARS 2022



Ini Punca Will Smith Tampar Chris Rock Di Atas Pentas OSCARS 2022

Smith kemudian naik ke pentas untuk menumbuk Rock. Walaupun ia kelihatan seperti jenaka pada mulanya, Smith kembali ke tempat duduknya dan menjerit kepada Rock: "Jauhkan nama isteri saya daripada mulut (kata-kata kasar) kamu!"


Ramai penonton Oscar kelihatan terkejut dengan pertengkaran itu.

Diddy ialah penyampai seterusnya semasa majlis itu, di mana dia tampil memperkenalkan sambutan ulang tahun ke-50 kepada The Godfather.


Diddy menangani situasi itu dengan berkata: "Will dan Chris, kami akan menyelesaikannya seperti keluarga. Sekarang kami meneruskan dengan cinta. Semua orang membuat bising."


Jada Pinkett Smith mengumumkan tahun lepas dia mencukur kepalanya selepas bergelut dengan alopecia.


Pelakon itu berkata dalam catatan Instagram: "Sekarang pada ketika ini, saya hanya boleh ketawa... anda semua tahu saya telah bergelut dengan alopecia. Tiba-tiba, suatu hari...ia muncul begitu sahaja . Sekarang, ini akan menjadi sedikit lebih sukar untuk saya sembunyikan. Jadi, saya fikir saya hanya akan berkongsinya supaya anda semua tidak bertanya apa-apa soalan...Mama perlu membawanya ke kulit kepala jadi tiada siapa menyangka dia menjalani pembedahan otak atau sesuatu. Saya dan alopecia ini akan menjadi kawan... period!"


Kemudian, Smith memenangi Anugerah Akademi pertamanya, merangkul penghormatan pelakon terbaik untuk watak Richard Williams, bapa yang gigih yang membesarkan juara tenis Venus dan Serena Williams, dalam King Richard.


Previous Post Next Post