Biodata Ezzanie Jasny, Pelakon Drama Sayang Tak Dikenang

Biodata Ezzanie Jasny, Pelakon Drama Sayang Tak Dikenang dan seorang influencer instagram. Sejak dua menjak ini nama Ezzanie Jasny semakin menjadi bualan ramai. Membawa watak sebagai Hattin dalam drama sayang tak dikenang sedikit sebanyak membantu meningkatkan nama Ezzanie. Tapi persoalannya korang kenal tak siapa gadis ini? Kalau belum kenal, jomlah kita sama-sama baca biodata ezzanie jasny di bawah ini. Katanya dia seorang ahli perniagaan tau! 


Biodata Ezzanie Jasny, Pelakon Drama Sayang Tak Dikenang

Dalam drama yang tengah viral ini juga, ezzanie digandingkan dengan pelakon fadlan hazim dan juga ruhainies tau. Gandingan mereka ni sangat serasi sebab tu ramai peminat yang menonton drama ini.

Biodata Ezzanie Jasny, Pelakon Drama Sayang Tak Dikenang

Pemilik nama penuh Nur Ezzanie Sherazade binti Jasny ini menggunakan nama artisnya iaitu Ezzanie Jasny. Dia merupakan anak bongsu dari 4 beradik dan dilahirkan pada 8 November 1999. Kini dia berusia 23 tahun.

Kami juga kongsikan mengenai latar belakang pendidikan dalam biodata ezzanie jasny ini. Dia mendapat pendidikan di peringkat Universiti di KDU Universiti College tau.

Ezzanie merupakan seorang usahawan yang berniaga produk penjagaan kulit. pada masa yang sama dia juga pernah membintangi beberapa drama tempatan seperti Kekasih Hati Mr Bodyguard dan Primadona Makyung Bedah. Akan datang, Sayang Tak Dikenang siaran slot Akasia.

Instagram : Instagram Ezzanie Jasny.

Semoga Ezzanie semakin dikenali dan lakonannya makin hebat pada masa hadapan. Good Luck!


Previous Post Next Post