"

 Ada Peminat Doakan Fazley Yaakob Tersingkir dari Gegar Vaganza 8? Seperti sedia maklum, bila masuk gegar vaganza ni memang semua peserta kena hadap kecaman dan kritikan netizen. Untuk musim baru ni, nampak Fazley Yaakob mula-mula terima kritikan yang agak pedas dari netizen. sampai Ada Peminat Doakan Fazley Yaakob Tersingkir dari Gegar Vaganza 8? dasyatnya korang ni. sudah-sudah lah dengan kecaman tu. better terus support dan beri sokongan kepada Fazley kan.


Ada Peminat Doakan Fazley Yaakob Tersingkir dari Gegar Vaganza 8?


Ada Peminat Doakan Fazley Yaakob Tersingkir dari Gegar Vaganza 8?

jom kita ikut temubual gempak.com dengan dato fazley ni. Kita tengok komen Fazley mengenai doa netizen ini.

" Apabila ke pentas GV minggu pertama saya dah buka minda dan saya tak tutup pun ruangan komen, saya benarkan mereka untuk kritik, mengeji dan sebagainya.


bila di pentas GV kita milik mutlak penonton, hak mereka untuk menilai. Jadi apabila ada orang minta kita terkeluar, maknanya aorang ambil peduli apa yang kita buat.


Kalau orang tak nak pilih siapa yang mereka nak keluar maknanya saya tak tonjolkan apa-apa di pentas GV.


Saya dah jelaskan 10 tahun tak menyanyi, dah bertahun-tahun tak nak masuk GV, tapi kali ini saya masuk untuk anak perempuan saya.


Jadi andai kata netizen kata minggu ni terkeluar, saya cakap tak mengapa. if saya keluar pun saya happy sebab dah buat apa yang saya dah buat.


Persediaan vokal masih perlu sebab saya banyak di dapur, di dapur saya tak menyanyi.


saya juga tak banyak persembahan live langsung selama lapan tahun ini. Oleh itu saya rasa bangga kerana mewakili rakan-rakan yang dah lama tak menyanyi serta wakil tukang masak juga.


Ini dunia yang saya buka untuk mereka melihat bagaimana tukang masak pun boleh menyanyi. -Kata Dato Fazley

Penutup

setiap tahun mesti ada peserta yang kena kecam dengan netizen terutamanya peminat gegar vaganza ni. Aku boleh katakan, kalau peserta faveret memang jarang dapat kritikan pedas. tapi apa-pa pun, kita doakan Fazley yaakob dapat buktikan keupayaannya sebagai penyanyi dalam GV ni.

Good luck !

Previous Post Next Post