Telefilem Diam Tanda Setuju (Astro Citra 2021)

Telefilem Diam Tanda Setuju (Astro Citra 2021). Hari Sabtu ini, telefilem 'Diam Tanda Setuju' akan ditayangkan. Antara pelakon yang terlibat adalah Mawar Rashid, Nurin Afiqah, Beto Kusyairy dan Farid Kamil. Diam tanda setuju ini akan ditayangkan pada 10 April 2021 jam 9 malam.

Cerita ni mengisahkan sebuah persahabatan yang dikhianati kerana cinta. Fuhh lain macam pulak yer. 


Telefilem Diam Tanda Setuju (Astro Citra 2021)


Telefilem Diam Tanda Setuju (Astro Citra 2021)


Minggu lepas kita dah tengok telefilem hantu sangkut 2.0. Memang lawak dan menarik cerita tu. Rugilah kalau korang tak layan. Minggu ni kita akan tengok cerita romantik komedi pulak. Macam manalah jalan cerita dia kan.

Dalam Telefilem Diam tanda setuju ini mengisahkan tentang Kisah dua sahabat baik yang berhadapan dengan konflik perhubungan di saat mereka mula panik memikirkan usia mereka yang semakin meningkat tetapi belum bertemu jodoh.

Anda boleh tonton secara live di Astro Citra pada  Sabtu, 10 April 2021, 9:00 malam

Senarai Pelakon Telefilem Diam Tanda Setuju (Astro Citra 2021)

Antara senarai pelakon yang terlibat adalah Mawar Rashid, Nurin Afiqah, Beto Kusyairy, Farid Kamil, Razman Mahayuddin, Syrul Ezwan, Saliza Ali, Hakimi Rejab, Shamer Rashid, Zack Zabhas, Tengku Zara

Tak sabar nak tengok aksi menarik pelakon-pelakon hebat dalam cerita ni. Jangan lupa tengok ya !!


Related Posts

أحدث أقدم