Biodata Dini Azan Schatzmann Pelakon Drama Marry Me Senorita (2021)

Biodata Dini Azan Schatzmann Pelakon Drama Marry Me Senorita (2021). Pelakon baru 'Dini Schatzmann' ini mula dikenali dalam drama Cik Reen & Cik Ngok Ngek sebagai pelakon pembantu. Kini, Dini Schatzmann kembali dengan watak Isa Alejandro dalam drama Marry Me Senorita dan kali ini dia bawa watak utama tau bersama Janna Nick. Berikut merupakan Biodata Dini Azan Schatzmann Pelakon Drama Marry Me Senorita (2021) untuk bacaan anda.

Biodata Dini Azan Schatzmann Pelakon Drama Marry Me Senorita (2021)


Biodata Dini Azan Schatzmann Pelakon Drama Marry Me Senorita (2021)

Nama penuh: Dini Azan Schatzmann

Nama popular: Dini Schatzmann

Umur: 24 tahun (2018)

Asal: Pulau Pinang, Malaysia

Pekerjaan: Pelakon

Media sosial: Instagram @dinischatzmann dan Twitter @dinischatzmann

Dini juga terkenal dengan hubungannya dengan Janna Nick. Setakat ni masih tiada pengumuman mengenai sejauh mana hubungan mereka.

Dini merupakan Anak bongsu daripada dua beradik dan beragama Islam, namun mempunyai darah campuran iaitu ibunya berasal daripada Pulau Pinang, manakala bapanya pula daripada Switzerland.

Menceburi bidang lakonan selepas tamat pengajian dalam bidang kejuruteraan di mana ibunya bertanggungjawab memperkenalkan beliau dengan beberapa orang pengarah dan penerbit.

Dini kembali ke Malaysia pada tahun 2018 dan bertekad untuk mencapai cita-citanya dalam dunia seni dan kini dia berjaya mendapat watak utama dalam drama tempatan.

Semoga berjaya buat Dini dalam dunia seni tempatan.


Previous Post Next Post