Cerekarama Rahsia Malam Jumaat (TV3)

Cerekarama Rahsia Malam Jumaat (TV3). Sebuah Cerekarama yang dibintangi pelakon Janna Nick dan Elfira Loy sebagai pelakon utama. Ia akan ditayangkan pada pada Sabtu, 10 Oktober 2020, pukul 9 malam di TV3. Minggu lepas, kita dah tengok telefilem makbul yang ditayangkan dalam slot yang sama. Jadi adakah cerita minggu ini akan memberi kesan kepada penonton seperti cerita-cerita sebelum ini? Jangan lupa untuk menyaksikan telefilem bertajuk Rahsia Malam Jumaat.  Jom sama-sama kita saksikan. Untuk pengetahuan semua, cerekarama ini akan diulang siar pada 17 Julai 2021 ini. Mungkin faktor PKP jadi tak ada cerekarama baru untuk ditayangkan. 


Cerekarama Rahsia Malam Jumaat (TV3)

SINOPSIS RAHSIA MALAM JUMAAT

Hana dan Nani balik kampung melawat ibu dan adik. Ketika itu, heboh tentang isu pembunuh bersiri. Suatu malam, ketika pulang dari tengok konsert, mereka ternampak tangan terkapai-kapai dari sebuah lubang di tepi jalan.

Disebabkan panik, mereka tak bagi tahu dekat sesiapa pun. Mereka hanya berdiam diri dari menyebut mengenai kisah yang berlaku pada malam tersebut.

Namun begitu lain pula jadinya. Sejak kejadian itu jugalah mereka sering diganggu oleh lembaga berbaju putih sehingga mereka rasa rimas. Akhirnya mereka ambil keputusan untuk mencari jalan penyelesaian daripada masalah ini.  

Dapatkah mereka menyelesai rahsia malam jumaat tersebut? Sama-sama kita saksikan. 



Watak-watak dalam cerita ini terdiri daripada watak hani yang dilakonkan oleh Elfira Loy. Manakala Janna Nick sebagai Hana. Azlee khairi pula sebagai Muaz.

Selain mereka, pelakon lain yang terlibat adalah Zila Bakarin,Danish Hazriq dan Kamarool Hj Yusoff.

Jangan lupa tengok tau. 


Previous Post Next Post