Cerekarama Maaf Dari Khilaf TV3

Cerekarama Maaf Dari Khilaf TV3 mengisahkan tentang kehidupan suami isteri yang tidak mempunyai anak sehinggalah si isteri mengandung tetapi berlaku pula kejadian yang tidak diingini kepada isterinya. Jangan lupa untuk saksikan  telefilem maaf dari khilaf lakonan Zamarul Hisham, Tiz Zaqyah dan Elly Mazlein pada 27 Januari 2024 ini. 

Sebenarnya telefilem ini pernah ditayangkan sebelum ini di TV3. Sebab itu, anda mungkin dah tengok cerita ni. Kalau belum tengok lagi tu, korang boleh tonton episod penuh di bawah ini ya. Antaranya pada tahun 2019 dan tahun 2020 yang lalu.



Cerekarama Maaf Dari Khilaf TV3

INFO DAN FAKTA MAAF DARI KHILAF


Waktu Tayangan : Ahad, 12 Mei 2019, 10:00 malam
Saluran Tayangan : Slot Cereka Ahad TV3
PELAKON : Zamarul Hisham, Tiz Zaqyah, Elly Mazlein, Indah Emeerlda, Ako Mustapha, Rosnah Mohd Aris


Cerekarama Maaf Dari Khilaf TV3

SINOPSIS CEREKARAMA MAAF DARI KHILAF


untuk pengetahuan korang, maaf dari khilaf merupakan cerekarama mengisahkan tentang hasrat Bakar dan Salimah untuk memiliki zuriat tidak kesampaian apabila Salimah mengalami keguguran. 


Ia berikutan Salimah terjatuh kerana terkena balingan sampah dari tingkat atas rumah flatnya. Akibat melihat isterinya cedera sehingga terpaksa kehilangan anaknya menyebabkan bakar hilang arah dan mengamuk. 


Bakar nekad mencari angkara siapa yang mencampak sampah dari tingkat atas rumah flatnya yang mengakibatkan keguguran kandungan isterinya. Dapatkah dia mencari siapa disebalik pelakunya itu?


jangan lupa tonton maaf dari khilaf tv3 ini ya!


Tonton episod penuh di bawah ini ya.

👇👇


Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Pada masa yang sama, jiran mereka Rosnah berasa amat bersalah kerana dia tahu ini semua adalah salahnya.

Komen Jujur mengenai maaf dari khilaf:


Cerita ni memang best sebab pertama adalah jalan cerita dia yang menarik. Kedua adalah kerana barisan pelakon yang mantap dan menjiwai setiap skrip yang diterima.

Yang ketiga, banyak pengajaran yang boleh dipelajari dari cerekarama ini.

Jadi jangan lepaskan peluang untuk menonton keseluruhan cerita ini ya!

Cerekarama Maaf Dari Khilaf TV3

Memang tak rugi korang tonton cerekarama ni tau. kalau korang dah tengok pun, boleh tonton semula pada hari sabtu ini di slot cerekarama.

Terima kasih.

Jangan lupa share entri ni juga tau !


Previous Post Next Post