Senarai Pelakon Cerekarama Silang [TV3]

Malam ini akan ditayangkan cerekarama Silang. Antara barisan pelakon cerekarama silang adalah Nazim Othman, Emma Maembong dan Jasmin Hamid sebagai peneraju utama. Aku suka tengok lakonan si Nazim ni. hehe

Waktu Tayangan : Sabtu, 6 Julai 2019, 10:00 malam
Saluran Tayangan : TV3

Cerekarama minggu lepas bertajuk Kau langit Aku laut. Drama ni best tau, ramai yang puji. Antara barisan pelakon yang menerajui drama ini adalah Azira Shafinaz dan Izzue Islam.

Kalau belum tengok, pi lah tengok. hehehe

Senarai Pelakon Cerekarama Silang [TV3]

Pelakon Cerekarama Silang


- akan dikemaskini

Lama tak tengok drama lakonan Nazim Othman dan Emma Maembongkan. Bila sekali sekala muncul ni, boleh lah mengubat rindu peminat-peminat diorang kan.

Lepas berpisah dengan Bella Dally, Nazim agak sunyi dari dunia lakonan. Mungkin aku terlepas pandang kot drama-drama dia. Tapi kini dia kembali !

Sinopsis


Mengisahkan Amir (Nazim) seorang pereka grafik yang baru sahaja berkahwin dengan Dura (Emma). Selepas berkahwin, barulah Dura sedar yang Amir mempunyai masalah disleksia kronik dan anak mereka juga ada masalah sama.

Mampukah Amir berterus terang dengan Dura. Agak-agak apa yang jadi pada anak diorang nanti kan.

Mesti cerita sedih ni kan. hehe.
Tak sabar nak tengok.

FULL EPISOD


- Kami akan kemaskini esok ya.

Kalau nak tahu update terkini dari kami, korang boleh like dan follow page >> Kataubaid << ya. Dekat situ, kami update pasal info terkini dan maklumat terbaru dari kami.

Selamat menonton.
SILA SHARE YA!

Previous Post Next Post