Biodata Puteri Aishah Pelakon Drama Rahimah Tanpa Rahim (2021).

Biodata Puteri Aishah Pelakon Drama Rahimah Tanpa Rahim (2021).  Korang kenal tak dengan pelakon cantik 'puteri Aishah' yang terkenal dengan kisah cikgu Aishah. Beliau pernah membintangi Drama Cinta Roller Coaster yang bersiaran di tv 3 [26 November 2016]. Sejak dari drama itu, nama puteri semakin di kenali ramai. Dia pun semakin meningkat naik terutamanya dari segi lakonan dia dalam drama. Berikut merupakan Biodata Puteri Aishah Pelakon Drama Rahimah Tanpa Rahim (2021)


BIODATA PUTERI AISHAH

Biodata Puteri Aishah Pelakon Drama Rahimah Tanpa Rahim (2021)

Kerjayanya bermula apabila dia menjadi salah seorang peserta dewi remaja. Sejak dari itu, nama dia makin dikenali ramai.

Jom baca biodata puteri aishah di bawah ini .
 
Nama Penuh : Puteri Aishah Binti Sulaiman
Tarikh Lahir : 6 Jun 1994
Umur: 25 tahun
Asal : Negeri Sembilan
Tinggal di Taman Cheras Indah, Kuala Lumpur
Instagram Puteri Aishah : https://www.instagram.com/puteriaishah_/

Satu lagi perkara yang mungkin ramai terlepas panda, Puteri ni sebenarnya merupakan pelakon utama tau dalam Filem Pulang. Dalam filem ni, dia bergandingan dengan Remy Ishak.

Sebenarnya banyak dah drama lakonan puteri, cumanya mungkin kita jer yang terlepas pandang kan. Dia juga merupakan pelakon untuk drama PA untuk Dia dan Tolong Aku Doktor Cinta.

BIODATA PUTERI AISHAH




Untuk pengetahuan korang, dari pembacaan aku, Puteri Aishah ini terpalit dengan kisah surat cinta bapa pelajar kepada cikgu Aishah. itu secara random keyword carian yang menjadikan Puteri Aishah terkenal satu ketika dahulu.

Untuk tahun 2019, Puteri akan kembali ke kaca di tv dengan drama terbaru pada bulan julai ini iaitu drama utusan cinta buat adam.

Kalau korang nak tengok, tunggu 3 julai ini ya. Dia digandingkan dengan Kamal Adli sebagai pelakon utama.

Untuk tahun 2021, Aishah kembali dengan drama Rahimah tanpa Rahim dan digandingkan pula dengan Azlee Khairi. Mesti best drama ni kan. Jangan lupa tengok ya. 

So, korang dah kenal lah kan denagn puteri Aishah ni kan. aku nak tanya, korang dah tengok lakonan puteri Aishah ? best ke tidak ? 

Jom komen dekat bawah ni ya.

Related Posts

Previous Post Next Post