#MYCYBERSALE2017 Promosi Besar Besaran Untuk Anda

MYCYBERSALE merupakan jualan besar-besaran yang dilakukan secara online di bawah kelolaan Malaysia Digital Economy Corporation (MDEC). Kebanyakan syarikat besar ambil peluang untuk buat promosi sewaktu my cybersale ini. Bila sebut shopping online,maksud dia adalah kita beli dari rumah tanpa perlu ke kedai atau shopping mall.

#MYCYBERSALE2017 Promosi Besar Besaran Untuk Anda
#MYCYBERSALE2017 Promosi Besar Besaran Untuk Anda


Disebabkan rakyat malaysia semakin gila dalam shopping online, kemunculan kempen seperti ni mesti akan menarik minat kita untuk membeli belah. macam aku sendiri pun sempatlah tengok beberapa barang yang teringin nak beli. tapi kena tunggu duit lah. hahaha

Bila waktu promosi untuk mycybersale2017 ?

Ramai dah tanya soalan ni. hehe bila mycybersale2017 ? kalau korang nak tahu sebenarnya sekarang ini tempoh promosi bermula iaitu dari 9 Oktover sehingga 13 Oktober 2017. sebab tu blogger-blogger pun dah mula start promosi dekat blog depa kan.

korang tahu, kita ditawarkan potongan harga yang agak besar berbanding hari biasa. jadi ini masa untuk korang nak shopping online dengan mewah dan bergaya. hehehe tapi kena ada duit lah kan.

Syarikat yang terlibat dalam Mycybersale ?

Mungkin aku senaraikan beberapa sahaja sebaliknya ada banyak syarikat yang turut sama dalam kempen #mycybersale2017.

a) Lazada
b) Massa Collection
c) Book Cafe
d) MedKlinn

dan banyak lagi buat promosi ni . ada sesetengah syarikat yang menawarkan code diskaun untuk korang ketika membeli belah. gunalah kod yang depa bagi tu. jangan abaikan takut nanti korang kena bayar harga mahal pula kan.

Selamat bershopping untuk korang yang join untuk kempen #mycybersale2017 ni. Jangan rambang mata sangat dengan harga yang murah-murah ni. hehe nanti hujung bulan , jenuh nak bayar hutang yang tak selesai tu.


Previous Post Next Post