BIODATA RUHAINIES FAREHAH.

BIODATA RUHAINIES FAREHAH. Pelakon Ruhainies yang memiliki wajah yang cantik ini sering menjadi sebutan ramai. Terutamanya dalam kalangan peminat ruhainies sendiri.Aku suka tengok ruhainies ni dalam drama menantu tingtong. hahaha memang tingtong habis. nah , aku kongsikan biodata ruhainies farehah.

Untuk tahun 2021 ni, Ruhainies kembali dengan drama Cukup Derita itu. Lakonan mantap dia menyebabkan drama ni dah trending satu Malaysia tau.

Setiap hari ada jer yang tak puas hati dan kesian dengan watak lakonan dia.

BIODATA RUHAINIES FAREHAH.
BIODATA RUHAINIES FAREHAH.

BIODATA RUHAINIES FAREHAH.

Ruhainies ni memang ada bakat lakonan yang bagus. Tapi ramai yang masih tak iktiraf bakat lakonan dia kan.

Nama Penuh : Nur Ruhainies Farehah bt Zainul Ilyas
Nama Artis : Ruhainies
Umur : 25 Tahun (2017)
Asal : Kuala Lumpur
Tarikh Lahir : 27 Julai 1992



BIODATA RUHAINIES FAREHAH.
BIODATA RUHAINIES FAREHAH.

**gambar sumber facebook.

Ruhainies juga mengikut jejak kakak dia jadi pelakon . korang kenal kakak ruhainies ? nama dia Nur Risteena.

Apa-apa pun kita doakan mereka berjaya dalam hidup mereka. Biodata Ruhainies Farehah ini sekadar perkongsian kepada peminat yang mencari maklumat mengenai ruhainies ni.

Sekian .

Related Posts

Previous Post Next Post