BIODATA FASHA SANDHA PELAKON DRAMA DENDAM SEORANG ISTERI!

BIODATA FASHA SANDHA PELAKON DRAMA DENDAM SEORANG ISTERI! | Pelakon drama bernama Fasha sandha ini yang membintangi Drama Lara Aishah yang ditayangkan di Astro Prima pada tahun 2016 yang lalu. Fasha Sandha tidak asing lagi dalam dunia lakonan. Pelbagai Drama ,telefilem dan Filem yang di bintanginya Sehinggalah perkara yang berlaku di dalam rumah tangganya juga menjadi sebutan ramai . Jadi, Jom berkenalan dengan Fasha Sandha ! Berikut merupakan Biodata Fasha Sandha .

baca juga : Senarai Pelakon Drama Lara Aishah .


BIODATA FASHA SANDHA PELAKON DRAMA LARA AISHAH !




BIODATA FASHA SANDHA PELAKON DRAMA DENDAM SEORANG ISTERI!

Jom kami kongsikan biodata fasha sandha, pelakon hebat tanah air yang telah membintangi banyak drama sepanjang kariernya setakat ini.

Nama Penuh : Nur Fasha Sandha Binti Hassan
Nama Artis : Fasha Sandha
Tarikh Lahir  : 28 Mac 1984
Umur : 34
Asal  : Johor .

Pasti ramai peminat Pelakon serba boleh ini iaitu fasha sandha. korang ada tengok Drama Lara Aishah ? mesti best kan lakonan dia.

Ramai yang tanya hubungan fasha sandha dengan Nora danish? Yerlah kan, Fasha kawin dengan Jejai yang merupakan bekas suami Nora danish.

Tetapi, Fasha kemudian bercerai dengan Jejai dan berkahwin dengan Aidil Aziz. Manakala Nora danish berkahwin dengan Nedim.

Karya Lakonan Fasha Sandha.


Kalau korang masih ingat, filem pertama lakonannya ialah Black Maria, memegang watak sampingan.

Selepas itu, banyak filem yang menjadi karya fasha. Antaranya adalah Bintang Hati, Berlari Ke Langit, Anak Mami Kembali, Cinta, Cicak-Man, Anak Halal, Evolusi KL Drift, Cicakman 2 - Planet Hitam, Badang dan Blok 404.

Selain filem, dia juga melibatkan diri dalam drama seperti drama Natasha, Dewa Cintaku, Cinta Elysa, Seindah Sakura, Lara Aishah dan Mamu Mami Gosip.


Korang mungkin nak baca Drama lakonan Fasha Sandha .

Senarai Pelakon Drama Bibik Bibikku
Sinopsis Drama Alif Imani.

Sekian sahaja perkongsian berkaitan biodata penuh pelakon fasha sandha ini. jangan lupa tonton drama dendam seorang isteri di saluran Astro Prima!

Previous Post Next Post